d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hhx Gennemsnit På 1.91
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 21 2012 11:28pm
Quote (Huffie @ 22 May 2012 07:26)
I saw it cumming!


wat? :blink:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 22 2012 08:39am
Quote (Headshot @ 21 May 2012 12:27)
Hey, har lige været til samtale i dag, hvor jeg fik at vide at jeg skal enten tage 1.g om eller finde noget andet..
Mine årskaraktere har et gennemsnit på 1,91 hvor de skal være over 2,0..

- Så tænkte på om der var nogen uddannelser hvor der var stortset det samme, men bare anderledes, som man kan tage i stedet?
- Eller ville det være en idé at tage 1.g om og vise at jeg faktisk godt kan klare det?
- Eller nogle andre idéer...? er helt forvirret over alt det her..


Post less? >> 27,081 (21.7 per dag)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 22 2012 08:43am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 22 2012 04:39pm)
Post less? >> 27,081 (21.7 per dag)


Det virker ikke. Jsp er et yderst lærerigt sted. Det ville være dumt at droppe det.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 22 2012 08:44am
Quote (Molle_fkk @ 22 May 2012 16:43)
Det virker ikke. Jsp er et yderst lærerigt sted. Det ville være dumt at droppe det.


Seems so.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 22 2012 08:46am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 22 2012 04:44pm)
Seems so.


Posts: 18,855 (21.6 per day)

Eksamensresultat ekskl. bonus: 10,0

Shit's good for you, son.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 22 2012 08:56am
Quote (Molle_fkk @ 22 May 2012 16:46)
Posts: 18,855 (21.6 per day)

Eksamensresultat ekskl. bonus:    10,0

Shit's good for you, son.


Jeg siger at det ikke kan lade sig gøre, men mange kan ikke administrere det, hvilket OP gør et flot eksempel på.

Desuden jeg ikke vurdere om du taler sandt eller ej, derfor er dit eksempel = trash.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 22 2012 09:18am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 22 2012 04:56pm)
Jeg siger at det ikke kan lade sig gøre, men mange kan ikke administrere det, hvilket OP gør et flot eksempel på.

Desuden jeg ikke vurdere om du taler sandt eller ej, derfor er dit eksempel = trash.


Jeg gætter på, der er andre ting end jsp, der har bidraget til hans gennemsnit. Han siger selv, at han ikke har lavet noget, hvilket jeg umiddelbart ville mene er hovedårsagen.

Desuden tager det med hans warn niveau kun ca. 20 minutter at levere den mængde posts per dag.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 22 2012 09:34am
Quote (Molle_fkk @ 22 May 2012 17:18)
Jeg gætter på, der er andre ting end jsp, der har bidraget til hans gennemsnit. Han siger selv, at han ikke har lavet noget, hvilket jeg umiddelbart ville mene er hovedårsagen.

Desuden tager det med hans warn niveau kun ca. 20 minutter at levere den mængde posts per dag.


Skal jeg ikke blande mig i, men som sagt kunne være han brugte for meget tid på jsp, eller computeren i hele taget.

At han levere de post på relativ kort tid viser ikke om hvor passiv han er. Man kan sagtens kun fyre 2 postes af om dagen, og være passiv 10 timer/dag.

Ellers er jeg enig med dig.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 22 2012 09:34am
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 22 2012 09:58am
Rofl, hvad har mine posts med det at gøre? Jeg sidder absolut ikke meget på computeren (det gjorde jeg dog engang)
Før jeg startede på efterskole brugte jeg meget af min dag på at sidde på computeren, mest pga. jeg var på et højt niveau i CSS, og blev nødt til at holde det vedlige.
For det andet spillede jeg meget poker her på jsp, og ved ikke om du selv har prøvet at spille poker her på sitet, men bare ved at finde kampe på en time kan give dig 10+ posts, samt alt det community der er nede i BnP.. Folk skriver sammen og det giver da mange posts.. jeg burde endda at have flere posts, for da jeg lavede mit acc, var jeg inaktiv fra dag 1 til en del måneder frem + jeg har ikke været aktiv herinde det sidste halve år+++..
Så ja, måske synes du 21+ posts per dag er meget, men som sagt burde jeg have endnu mere, men alligevel har JSP aldrig gået indover min skole, jeg har aldrig taget JSP over lektier, så ja som sagt har det noget at gøre med at jeg generalt aldrig har lavet mine lektier, da jeg altid har fået gode karaktere uden at lave dem.

wall of text?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 10:05am
Hvis du fik gode karakterer i folkeskolen kunne du uden at læse lektier nemt bestå 1. H. Fik selv efter den gamle skala omkring 8,5 i snit i folkeskolen ved at lave så lidt som overhovedet muligt og på 1.h ændrede det sig langtfra. Alligevel har jeg aldrig været i nærheden af at dumpe som du har gjort. Et eller andet er der sket..
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll