d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kom Nu > :/ :/ :/
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 20 2012 01:44pm
Quote (exiter_dk @ May 20 2012 08:10pm)
været udenfor og læse til eksamen hele dagen! FUCKING LÆKKERT VEJR. Tror dog jeg er blevet skoldet en smule på rykken -.-


Samme her! :D


e/ efterfulgt at 5 timer på stranden! :o I AM TARZAN!

This post was edited by FasterA on May 20 2012 01:44pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 20 2012 02:03pm
Quote (IAcid @ 20 May 2012 20:06)
B)  det er boss så kan man være på jsp alti alti


:rofl:
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 20 2012 02:36pm
Quote (MrLennon @ May 20 2012 06:12pm)
okay!!!
jeg syntes det er for fedt vejr!!! Solen skinder!!! og der er ingen vind!!!

!!!!!!

!!!!11!!!!

Skinder ^^

This post was edited by Kakaomanden on May 20 2012 02:36pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll