Quote (Sunshines @ 19 May 2012 23:09)
Er der nogen som har fået TT uden at don8?
Jeg tror at mange af de personer som er meget hengivne til den her side, viser det ved også at donere. Donationer er samtidig et signal om at 'hey, jeg har ikke tænkt mig at fucke op hvis jeg bliver tilgodeset med en tillidsbevilling fra de højere magter', for jeg har noget ude at svømme.
Så derfor kan man da godt fornemme en vis sammenhæng, men jeg er ikke i tvivl om at Andreas har lavet en masse frivilligt arbejde her fordi han synes det er sjovt. Så på den baggrund, tillykke