d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Dansk Trusted Tag??
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 19 2012 09:26am
Obtained my 26th star/10
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 19 2012 04:09pm
Er der nogen som har fået TT uden at don8?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 19 2012 04:20pm
Quote (Sunshines @ 19 May 2012 23:09)
Er der nogen som har fået TT uden at don8?



Jeg tror at mange af de personer som er meget hengivne til den her side, viser det ved også at donere. Donationer er samtidig et signal om at 'hey, jeg har ikke tænkt mig at fucke op hvis jeg bliver tilgodeset med en tillidsbevilling fra de højere magter', for jeg har noget ude at svømme.
Så derfor kan man da godt fornemme en vis sammenhæng, men jeg er ikke i tvivl om at Andreas har lavet en masse frivilligt arbejde her fordi han synes det er sjovt. Så på den baggrund, tillykke :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 19 2012 04:37pm
gz
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 19 2012 04:48pm
Quote (Whyred @ May 19 2012 11:20pm)
Jeg tror at mange af de personer som er meget hengivne til den her side, viser det ved også at donere. Donationer er samtidig et signal om at 'hey, jeg har ikke tænkt mig at fucke op hvis jeg bliver tilgodeset med en tillidsbevilling fra de højere magter', for jeg har noget ude at svømme.
Så derfor kan man da godt fornemme en vis sammenhæng, men jeg er ikke i tvivl om at Andreas har lavet en masse frivilligt arbejde her fordi han synes det er sjovt. Så på den baggrund, tillykke :)


Du kan vende den og sige at Paul bevidst udplukker dem som har doneret da han dermed får andre seriøse jsp-brugere der drømmer om TT (vel 90 procent af folket her på sitet) til at donere i håbet om et TT.
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 19 2012 05:51pm
Tillykke med det :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 20 2012 05:56am
Quote (Sunshines @ May 19 2012 11:48pm)
Du kan vende den og sige at Paul bevidst udplukker dem som har doneret da han dermed får andre seriøse jsp-brugere der drømmer om TT (vel 90 procent af folket her på sitet) til at donere i håbet om et TT.


this, og til at slikke ham i røven i mange af tilfældene.. imo er tt ikke noget værd, da der også har været tt's som er blevet locked er det bare en useless title, men den skader ikke at have jo :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 20 2012 06:20am
Quote (Sunshines @ 19 May 2012 23:48)
Du kan vende den og sige at Paul bevidst udplukker dem som har doneret da han dermed får andre seriøse jsp-brugere der drømmer om TT (vel 90 procent af folket her på sitet) til at donere i håbet om et TT.



Men så er de brugere bare for naive hvis du spørger mig. Jeg tror ikke at man behøves at gå ned ad den sti.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 20 2012 06:31am
hvorfor er tt overhovedet noget værd?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 20 2012 06:37am
Quote (franek @ 20 May 2012 14:31)
hvorfor er tt overhovedet noget værd?


At man er officielt er anderkendt vil jeg tro ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll