d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvor Langt Er I? > Diablo 3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 16 2012 08:37pm
Quote (Whyred @ May 16 2012 11:35pm)
Nogen der står i act 4 Nightmare lige nu? Mangler kompagni.


Quote (ZwiX @ May 17 2012 04:34am)
Vi gør faktisk :)


Nooob, det 5 timer siden :rofl:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 16 2012 08:38pm
Quote (TheAngel @ 17 May 2012 04:37)
Nooob, det 5 timer siden :rofl:


Kunne være han var stuck -.-
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 16 2012 08:38pm
Quote (ZwiX @ May 17 2012 04:38am)
Kunne være han var stuck -.-


Like your barb B)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 16 2012 08:39pm
Quote (TheAngel @ 17 May 2012 04:38)
Like your barb B)


Solo på inferno :evil:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 16 2012 08:39pm
Quote (ZwiX @ May 17 2012 04:39am)
Solo på inferno :evil:


First mob = SPLAT! RAGE QUIT :rofl:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 17 2012 01:48am
Er lige kommet til Hell, havde godt nok lidt ved på panden imod Diablo, vi var 4, han var temmelig stærk. På et tidspunkt dør alle pånær mig, og kampen har der varet i 10 min, men ejg formår at kite ham rundt og få ressed to spillere, det var godt nok epic!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 17 2012 02:24am
Quote (Whyred @ May 17 2012 09:48am)
Er lige kommet til Hell, havde godt nok lidt ved på panden imod Diablo, vi var 4, han var temmelig stærk. På et tidspunkt dør alle pånær mig, og kampen har der varet i 10 min, men ejg  formår at kite ham rundt og få ressed to spillere, det var godt nok epic!


Nice :D
Mig og Zwix er lige kommet i akt 2 hell :p
Desværre spiller vi alene ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll