Quote (Whyred @ May 17 2012 09:48am)
Er lige kommet til Hell, havde godt nok lidt ved på panden imod Diablo, vi var 4, han var temmelig stærk. På et tidspunkt dør alle pånær mig, og kampen har der varet i 10 min, men ejg formår at kite ham rundt og få ressed to spillere, det var godt nok epic!
Nice

Mig og Zwix er lige kommet i akt 2 hell

Desværre spiller vi alene ^^