d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Har Lige Fået D3 Med Posten
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 14 2012 08:19am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:15pm)
As of what i know.
Så er 60 max


hm kk, de achievements ser irriterende ud dog, der for mange ^_^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 08:21am
Quote (Marquina @ May 14 2012 04:19pm)
hm kk, de achievements ser irriterende ud dog, der for mange ^_^


Det høre slet ikke hjemme i D3 med achievements :(
Wait?!? Er der achievements i d3? O.o
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 14 2012 08:42am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:21pm)
Det høre slet ikke hjemme i D3 med achievements :(
Wait?!? Er der achievements i d3? O.o


ye ifølge andet link ham der slave har lavet :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 08:48am
Quote (Marquina @ May 14 2012 04:42pm)
ye ifølge andet link ham der slave har lavet :P


Har lige kigget det igennem :(
Fuuu, gad vide om man overhovedet får noget ud af at lave de lame achievements O.o
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 14 2012 08:50am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:48pm)
Har lige kigget det igennem :(
Fuuu, gad vide om man overhovedet får noget ud af at lave de lame achievements O.o


Vel ikke andet end de der "titles" hvis man får det overhovedet, det bare så nogle lame nerds har en grund til at gå mere op i spillet i guess ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 08:52am
Quote (Marquina @ May 14 2012 04:50pm)
Vel ikke andet end de der "titles" hvis man får det overhovedet, det bare så nogle lame nerds har en grund til at gå mere op i spillet i guess ^^


Well, det jo så bare mere udfordrings og sådan, så ja, bare for at få flere og mere gaming times ud ^^
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 08:54am
Så fik jeg lige d3 smækket i hovedet af postmand per.. det er sku da herligt! BAYLIFE
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 09:36am
Hvilke chars skal i have som den først?

Tror jeg tager en Monk ^^ !!!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:39am
Quote (Hustler_franke @ May 14 2012 05:36pm)
Hvilke chars skal i have som den først?

Tror jeg tager en Monk ^^ !!!


Demon hunter her, Danishlegend Monk :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 09:44am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:39pm)
Demon hunter her, Danishlegend Monk :)


:D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll