d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mangler Et Dansk D3 Team
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:01am
Jeg så at Sunden var inde og kigge, han må være vores nye noob så B)
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
May 14 2012 09:08am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:01pm)
Jeg så at Sunden var inde og kigge, han må være vores nye noob så B)


Haha held og lykke ! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 12:33pm
Tror desværre der ikke bliver noget Diablo3 til mig.
De penge jeg skulle have brugt var fra mit paypal account og en person/scammer har lige tilbageholdt sine penge.
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 01:02pm
Quote (ZwiX @ May 14 2012 07:33pm)
Tror desværre der ikke bliver noget Diablo3 til mig.
De penge jeg skulle have brugt var fra mit paypal account og en person/scammer har lige tilbageholdt sine penge.


ORGH! kender det alt alt alt alt for godt...
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 14 2012 01:29pm
Quote (ZwiX @ May 14 2012 06:33pm)
Tror desværre der ikke bliver noget Diablo3 til mig.
De penge jeg skulle have brugt var fra mit paypal account og en person/scammer har lige tilbageholdt sine penge.


sørgeligt folk har brug for at scamme.. sørgeligt sige jeg.. !
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 01:52pm
Quote (ZwiX @ 14 May 2012 20:33)
Tror desværre der ikke bliver noget Diablo3 til mig.
De penge jeg skulle have brugt var fra mit paypal account og en person/scammer har lige tilbageholdt sine penge.


Nvm en ven var så sød at låne mig nogle penge.
project diablo allnight er back on track.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll