d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Weight Gainer - Fitness
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,715
Joined: Aug 15 2008
Gold: 0.11
May 8 2012 03:44pm
Weight Geiner skal fungere som supplement til sin alm. kost hvis man vil tage på og så er det jo optimalt at tage det hvis man fx styrketræner.. Og han har helt ret i at han siger at jeg ikke vil tage på på den usunde måde, skal det gøres skal det gøres ordentligt. Desuden er det essensielle i mit problem jo at jeg fx kan spise MacD, slik, osv i tonsvis uden at tage på..!
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 8 2012 04:15pm
Quote (Cs_iCe @ May 8 2012 10:44pm)
Weight Geiner skal fungere som supplement til sin alm. kost hvis man vil tage på og så er det jo optimalt at tage det hvis man fx styrketræner.. Og han har helt ret i at han siger at jeg ikke vil tage på på den usunde måde, skal det gøres skal det gøres ordentligt. Desuden er det essensielle i mit problem jo at jeg fx kan spise MacD, slik, osv i tonsvis uden at tage på..!


I så fald ville du heller ikke tage på af weight gainer, hvis det ikke var fordi det var som supplement til din alm. kost.

For added effect: McD + Weight gainer.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 8 2012 11:02pm
Quote (Cs_iCe @ 8 May 2012 23:44)
Weight Geiner skal fungere som supplement til sin alm. kost hvis man vil tage på og så er det jo optimalt at tage det hvis man fx styrketræner.. Og han har helt ret i at han siger at jeg ikke vil tage på på den usunde måde, skal det gøres skal det gøres ordentligt. Desuden er det essensielle i mit problem jo at jeg fx kan spise MacD, slik, osv i tonsvis uden at tage på..!


Alle kan tage på. Tro ikke dit stofskifte er uovervindeligt. Spis mere. Weight gainer = McD. Begge dele indeholder en smule proteiner og har en FANDENS masse kalorier. Et stort kalorieoverskud = fedt - ikke muskler.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 12:44am
Quote (Monze @ 9 May 2012 07:02)
Alle kan tage på. Tro ikke dit stofskifte er uovervindeligt. Spis mere. Weight gainer = McD. Begge dele indeholder en smule proteiner og har en FANDENS masse kalorier. Et stort kalorieoverskud = fedt - ikke muskler.


Jeg har faktisk en svigermor som er på medicin da hun har skyhøj stofskifte. Hendes stofskifte er ulidelig høj, og for det ikke skal være nok så tag kroppen ikke optimalt imod den næring der kommer fra mad.
Før hun kom på medicinen har hun faktisk været på forskellige kurer, bl.a. flødekur hvor hun drak op til 5 liter fløde om dagen. Hun tog ikke et gram på -.-
Nu siger jeg ikke at OP sidder i samme båd, men pointere blot at der findes nogle som har et "uovervindelig" stofskifte :)

Til OP:
Du kan evt. tage til lægen og fået tjekket dit stofskifte, og måske får lægen til at flette en kostplan for dig.

Prøv at smide et dagsplan over hvornår/hvad du spiser over en dag, og hvor fysisk aktiv du er.

PS. Hvor gammel er du?
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 9 2012 02:52am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 9 May 2012 07:44)
Jeg har faktisk en svigermor som er på medicin da hun har skyhøj stofskifte. Hendes stofskifte er ulidelig høj, og for det ikke skal være nok så tag kroppen ikke  optimalt imod den næring der kommer fra mad.
Før hun kom på medicinen har hun faktisk været på forskellige kurer, bl.a. flødekur hvor hun drak op til 5 liter fløde om dagen. Hun tog ikke et gram på -.-
Nu siger jeg ikke at OP sidder i samme båd, men pointere blot at der findes nogle som har et "uovervindelig" stofskifte :)

Til OP:
Du kan evt. tage til lægen og fået tjekket dit stofskifte, og måske får lægen til at flette en kostplan for dig.

Prøv at smide et dagsplan over hvornår/hvad du spiser over en dag, og hvor fysisk aktiv du er.

PS. Hvor gammel er du?


Din svigermors krop kan ikke tage ordentligt imod den næring der kommer fra mad? Wtf, lyder som en sygdom frem for et 'uovervindeligt stofskifte' imo..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 04:40am
Quote (Sunline @ 9 May 2012 10:52)
Din svigermors krop kan ikke tage ordentligt imod den næring der kommer fra mad? Wtf, lyder som en sygdom frem for et 'uovervindeligt stofskifte' imo..


Det er det også -.- Hun tag noget medicin som gør at næringen bliver indtaget optimalt, men hendes stofskifte er for højt alligevel :P
Det er faktisk helt ekstremt. Hvis hun stopper på medicin, og spiser som hun plejer vil hun tabe en 5 kg om ugen!

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 04:46am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 05:18am
Find en god gainer, uden sukker men primært 60+ proteiner per 1000 kcal og en mindst 160 kulhudydrAyer, mix det op med noget rent protein som er mindst 20g med max 150 kcal og intet sukker :-) drik den efter træning, og husk at gå efter at få omkring de 200 proteiner fra din mad udelukkende
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 05:26am
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 9 2012 05:46am
Quote (Slotmachine @ May 8 2012 08:43pm)
Skyd dog noget krudt i blodet istedet for alt det andet pis der.


haha LOL krudt i blodet ? ja bare giv den gas med det.... det skal i musklerne klaphat...

og man skal ikke tro man kommer nemt til muskler med steroider din kost skal være iorden før det giver optimalt + træning + søvn der skal sq arbejdes for musklerne stadig...

This post was edited by MischaDK on May 9 2012 05:48am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 06:16am
Quote (MischaDK @ 9 May 2012 13:46)
haha LOL krudt i blodet ? ja bare giv den gas med det.... det skal i musklerne klaphat...

og man skal ikke tro man kommer nemt til muskler med steroider din kost skal være iorden før det giver optimalt + træning + søvn der skal sq arbejdes for musklerne stadig...


Indeed. Men man kan godt få steroider i pille form :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll