d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger 1 Gamer Til D3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 8 2012 12:48pm
Quote (Cs_iCe @ May 8 2012 06:00pm)
Lidt et andet spørgsmål.. men kommer d3 også til at fungere på en Macbook? :-)


Det er jeg ret sikker på ^^

Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 8 2012 12:57pm
Quote (Cs_iCe @ 8 May 2012 19:00)
Lidt et andet spørgsmål.. men kommer d3 også til at fungere på en Macbook? :-)


Blizzard har - så vidt jeg ved - altid været gode til at få deres ting til at virke på andet end Windows.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 8 2012 01:07pm
Quote (Cs_iCe @ 8 May 2012 19:00)
Lidt et andet spørgsmål.. men kommer d3 også til at fungere på en Macbook? :-)


Ja det ville det hvis din mac ikke er under minimum requirements
http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-system-requirements

This post was edited by ZwiX on May 8 2012 01:07pm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 8 2012 01:23pm
Kom så gutter! Jeg voucher gerne på, at FedendeSvane er, nogenlunde, behagelig at have med at gøre ;)
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 8 2012 01:34pm
Quote (Kakaomanden @ May 8 2012 08:23pm)
Kom så gutter! Jeg voucher gerne på, at FedendeSvane er, nogenlunde, behagelig at have med at gøre ;)



Selvfølgelig er jeg sød ;) /kiss

Til jer andre kan jeg sige det sidste medlem er fundet, så med mindre 1 hopper fra er vi fyldt op. :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 8 2012 01:40pm
Quote (FedendeSvane @ May 8 2012 08:34pm)
Selvfølgelig er jeg sød ;) /kiss

Til jer andre kan jeg sige det sidste medlem er fundet, så med mindre 1 hopper fra er vi fyldt op. :)


GL :) !

Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll