d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sommerferie
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 02:27pm
Quote (Rackcityhoe @ 7 May 2012 22:17)
Lige fyldt 18, så jeg skal til sunny beach i en uge med 2 gutter, og have det for vildt.
4 dage senere skal jeg til egypten i 2 uger med alt inclusiv. :)


lol det her er fedt en fan gruppe på face omkring multi juice
http://da-dk.facebook.com/pages/Multi-Juice/120836591323375



Quote (Sunline @ 7 May 2012 21:40)
Har lige bestilt flybilletter til min USA tur til sommer :D

Bliver en uge i New York, 2 uger delt mellem San Francisco og LA (regner med at leje en bil i SF og køre til LA når det passer) og slutter så med 3 dage i Vegas. Glæder mig for sygt! :D


ser også ud til at jeg får en uge på Cypern med en ~10 gutter, men det er ikke helt sikkert endnu.


pas på du ikke taber for meget i vegas ;) lyder super fedt skulle også rigtigt have været til vegas men er ikke fyldt 21 så tænkte det var lidt dumt

This post was edited by IAcid on May 7 2012 02:28pm
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 7 2012 02:32pm
Quote (IAcid @ 7 May 2012 22:27)
lol det her er fedt en fan gruppe på face omkring multi juice
http://da-dk.facebook.com/pages/Multi-Juice/120836591323375

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180006_125000590906975_120836591323375_172744_7743705_n.jpg


nice, elsker den slags juice, er dog lidt mere til appelsin.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 7 2012 04:50pm
Uha der er mange ting der skal nås :-D Jeg skal have spillet så meget airsoft at jeg til sidst for krampe i min pegefinger. Derudover skal jeg til Spanien med en ven og efter denne tur skal jeg så til nabolandet Portugal med familien. D3 skal også have en ordentlig tur, og så skal jeg flytte til KBH <3 Derudover er der selvfølgelig en masse strandture og hvad man nu ellers kan finde på!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 05:18pm
Quote (JVL @ 8 May 2012 00:50)
Uha der er mange ting der skal nås :-D Jeg skal have spillet så meget airsoft at jeg til sidst for krampe i min pegefinger. Derudover skal jeg til Spanien med en ven og efter denne tur skal jeg så til nabolandet Portugal med familien. D3 skal også have en ordentlig tur, og så skal jeg flytte til KBH <3 Derudover er der selvfølgelig en masse strandture og hvad man nu ellers kan finde på!


hvor bor du nu?
Member
Posts: 15,065
Joined: Mar 9 2010
Gold: 3,260.00
May 8 2012 12:07am
amstardam i en uge. også et smut til disneyland efter i en bette uge. :)

This post was edited by Gorillaz1 on May 8 2012 12:07am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 8 2012 12:08am
Quote (Gorillaz1 @ 8 May 2012 08:07)
amstardam i en uge. også et smut til disneyland efter i en bette uge. :)


paris? usa?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 12:09am
bruger mine penge på en øjn operation så bliver ikke overskud til at rejse nogle vilde steder hen, så bliver nok bare til et par hygge aftener med vennerne når vi skal se bold
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 8 2012 07:56am
Quote (IAcid @ May 8 2012 12:18am)
hvor bor du nu?



Slagelse :-)
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 08:56am
skal feste!!!! :D
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 9 2012 11:48am
:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll