d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Krævende Spil
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 10 2012 04:49am
hvor krævende er D3 ?
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
May 10 2012 04:50am
Quote (Historyx @ 10 May 2012 12:49)
hvor krævende er D3 ?


Den allermindste Macbook Pro kan sagtens køre det (:
Også selvom der kører små ting i baggrunden :D
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 10 2012 04:51am
Quote (mafai @ May 10 2012 12:50pm)
Den allermindste Macbook Pro kan sagtens køre det (:
Også selvom der kører små ting i baggrunden :D


så dvs at min hp pavilion g series godt kan køre det ? :) (pavilion g7)
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
May 10 2012 04:55am
Quote (Historyx @ 10 May 2012 12:51)
så dvs at min hp pavilion g series godt kan køre det ? :) (pavilion g7)


Jeg har 4gb ram og 2.3Ghz Intel Core i5 processor.
Og Intel HD Graphics 3000 384 MB-grafik

This post was edited by mafai on May 10 2012 04:56am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 10 2012 04:56am
Quote (mafai @ 10 May 2012 12:50)
Den allermindste Macbook Pro kan sagtens køre det (:
Også selvom der kører små ting i baggrunden :D


På Low ja, med FPS under 60.


Quote (mafai @ 10 May 2012 12:55)
Jeg har 4gb ram og 2.3Ghz Intel Core i5 processor.
Og Intel HD Graphics 3000 384 MB-grafik


Same story, da dine specs er næsten identiske med en Apple maskine.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 10 2012 05:05am
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
May 10 2012 04:58am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 10 May 2012 12:56)
På Low ja, med FPS under 60.


Det kører ganske udemærket.
Prøvede jo betaen for ikke så lang tid siden :D
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 10 2012 04:58am
Hvis i vil vide om i kan køre et spil er http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx altid en go side
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 10 2012 05:07am
Quote (Slave @ 10 May 2012 12:58)
Hvis i vil vide om i kan køre et spil er http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx altid en go side


Det er bare ikke altid at realiteten er den samme som den givende resultat :)

Quote (mafai @ 10 May 2012 12:58)
Det kører ganske udemærket.
Prøvede jo betaen for ikke så lang tid siden :D


Ja, men vi kan godt blive enige om at, du ikke var i stand til at kravle over medium uden at, gå i kompromis med ydelsen :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 10 2012 05:07am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll