d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Har Et Spørgsmål Om Headsets.
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 8 2012 01:46pm
Quote (Hustler_franke @ 8 May 2012 21:41)
Dem har jeg osse set en del på :)
overvejer at købe dem :) Men der ligner bare ikke læder der er på dem.


Det er der heller ikke ^^ Er det et absolut MUST at de har det? ^^ I så fald hvorfor? :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 8 2012 01:48pm
Har nogle med stof og synes ikke det er behageligt. Så var nede i ekspert'en og prøvet dem som jeg har linket Bose ae2i. Og det var læder det var meget bedre. Men ikke et must som sådan. :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 8 2012 01:50pm
Quote (Hustler_franke @ 8 May 2012 21:48)
Har nogle med stof og synes ikke det er behageligt. Så var nede i ekspert'en og prøvet dem som jeg har linket Bose ae2i. Og det var læder det var meget bedre. Men ikke et must som sådan. :)


Okay, men de er virkelig behagelige at have på ellers :) Har du en DAC egentlig?
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 8 2012 02:00pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 8 2012 07:50pm)
Okay, men de er virkelig behagelige at have på ellers :) Har du en DAC egentlig?


Huh? DAC?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 8 2012 02:11pm
Quote (Hustler_franke @ 8 May 2012 22:00)
Huh? DAC?


Det har du ikke :) Problemet er bare ved at købe disse slags høretelefoner at lyden langt fra er optimal, og det kan ofte bedre betale sig at smide færre penge, og faktisk opnå et fornuftigt resultat.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 8 2012 02:39pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 8 2012 08:11pm)
Det har du ikke :) Problemet er bare ved at købe disse slags høretelefoner at lyden langt fra er optimal, og det kan ofte bedre betale sig at smide færre penge, og faktisk opnå et fornuftigt resultat.


Du snakker om de du viste ? Eller?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 12:49am
Quote (Hustler_franke @ 8 May 2012 22:39)
Du snakker om de du viste ? Eller?


Generelt høretelefoner som mine linket, eller 'Bose'. De ligger lige for højt kaliber ift. hvad en iPod kan yde. Computer ved jeg ikke, kommer an på hvilket lydkort du har. Ellers er en DAC en god investering, men så bliver det for dyrt. Mit råd er helt klart at tage ned i nogle HiFi butikker og prøve dem live, tag din iPod med og se om du er tilfreds med lyden :) Også når du har valgt et par kunne du tjekke nogle op på nettet først, og se om du ikke kan få dem billigere der :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 9 2012 05:46am
Oki ja kunne jeg gøre!
Og tjekker at tid på nettet ;)

Delvist derfor jeg skrev her for at se om nogle kendt et godt mærke/model og pris. :)
For de der Bose var psykopat gode. Men 1500 kr er bare mange penge ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 06:14am
Quote (Hustler_franke @ 9 May 2012 13:46)
Oki ja kunne jeg gøre!
Og tjekker at tid på nettet ;)

Delvist derfor jeg skrev her for at se om nogle kendt et godt mærke/model og pris. :)
For de der Bose var psykopat gode. Men 1500 kr er bare mange penge ^^


Det er det, men det kommer jo an på hvor meget man giver for HiFI :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 08:06am
well bare sørg for der er 5.1 sorround sound eller 7.1 ss, ellers er resten vel ligemeget^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll