d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev1234514Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:21pm
Quote (Whyred @ May 6 2012 10:18pm)
Quote (Historyx @ 6 May 2012 21:15)
Quote (Whyred @ May 6 2012 10:13pm)
Quote (Historyx @ 6 May 2012 21:11)
fordi vi ikke vil have multis obv?


Tror du at de forsvinder ved at du spammer hans tråd? Hvorfor skal man ikke som udgangspunkt være imødekommende overfor nye brugere?
Du kan rapportere ham lige her hvis du er bange for at han er en farlig multibruger: http://forums.d2jsp.org/tools.php?a=1

Der er da absolut ingen grund til at ødelægge hans tråd.


du skal sku da ikke begynde at pm'e mig hvis du har noget at sige så sig det i hans topic hvis det er gider ikke pms svare ikke hvis du skriver her for det er barnligt at du skal sige noget privat til en hvis andre ikke må se det


Jeg har allerede sagt at jeg ikke vil ødelægge hans tråd mere ved at skrive off topic i den, det er derfor jeg skriver her.


Whyred stop med at skrive til mig ffs er han måske din Multi ? eller hvad
http://cdn.psfk.com/wp-content/uploads/2012/01/multi-screen-experiences.jpg?fedaf9


This post was edited by Historyx on May 6 2012 02:25pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 02:29pm
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
May 6 2012 02:30pm
Quote (Whyred @ 6 May 2012 21:48)
Sidste svar herfra.
For det første. Antal indlæg på det her forum betyder ingenting, nul og niks, så hvorfor overhovedet påpege det, og hvorfor kan du ikke bare lade hans tråd være hvis du ikke kan bidrage med noget fornuftigt?
Lad manden søge en guild hvis han vil det, du aner intet om ham, men fordi han er ny, så er det grund nok til at fyre en masse lort af eller hvad?

Hvis han har flere brugere herinde, så skal dem der står for at ordne den slags, nok tage sig af det, du behøves ikke kommentere på det. Rapporter ham i stedet hvis du mener at være så sikker i din sag.
Hvis du selv var ny et sted og havde et spørgsmål eller gerne ville oprette en tråd, ville du sikkert også synes bedre om at folk bidrog til den hvis de havde noget relevant eller sjovt, i stedet for bare at lufte deres sædvanlige, "du er ny her, puha".


Enig !



Ang. de andre brugere herinde som jeg har set side og græde over at alle topics bliver locked og at den danske Sub forum er ved at dø pga MOD team lukker alle tråde..

Kan egentlig ikk se hvorfor i har så travlt med at græde over tråde som bliver lukket pga Spam/Irrelevante posts etc etc. det er kun jer som spammer hvert eneste tråd fuldstændigt ned og sørger for det bliver lukket.
I burde allesammen få 10% Warn for Hver eneste spam post i laver herinde da der er nogle brugere som tydeligvis kun er ude på at ødelægge det for andre og gentagende gange laver lort i det.
Det er min mening om det..


Stop nu alt det spam i har gang i.
Stop med at dømme folk på --> Join date / Posts / Fg / Locked gold.. --> I kan ikke dømme folk på nogle af tingende da det eneste der tæller er deres "Gruppe status" og om man er Tagged som scammer det kan i bedømme folk på.
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:31pm
Quote (KingZize @ May 6 2012 10:30pm)
Enig !



Ang. de andre brugere herinde som jeg har set side og græde over at alle topics bliver locked og at den danske Sub forum er ved at dø pga MOD team lukker alle tråde..

Kan egentlig ikk se hvorfor i har så travlt med at græde over tråde som bliver lukket pga Spam/Irrelevante posts etc etc. det er kun jer som spammer hvert eneste tråd fuldstændigt ned og sørger for det bliver lukket.
I burde allesammen få 10% Warn for Hver eneste spam post i laver herinde da der er nogle brugere som tydeligvis kun er ude på at ødelægge det for andre og gentagende gange laver lort i det.
Det er min mening om det..


Stop nu alt det spam i har gang i.
Stop med at dømme folk på --> Join date / Posts / Fg / Locked gold.. --> I kan ikke dømme folk på nogle af tingende da det eneste der tæller er deres "Gruppe status" og om man er Tagged som scammer det kan i bedømme folk på.


Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 02:34pm
Last Seen: 8 hours ago
Local Time: 22:32
Last Post: 8 hours ago

han er sikkert disabled nu :rofl:
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:36pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 10:34pm)
Last Seen: 8 hours ago
Local Time: 22:32
Last Post: 8 hours ago

han er sikkert disabled nu  :rofl:


Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 02:37pm
Quote (Historyx @ 6 May 2012 22:36)
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/01/i-see-what-you-did-there.png


hvor gammel er du?

man kan ikke dømme folk på posts bliv dog voksen!

er helt enig med whyred og kingzize

Invalid post specified, or post already reported.


This post was edited by IAcid on May 6 2012 02:38pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 6 2012 02:37pm
Quote (KingZize @ 6 May 2012 22:30)
Enig !



Ang. de andre brugere herinde som jeg har set side og græde over at alle topics bliver locked og at den danske Sub forum er ved at dø pga MOD team lukker alle tråde..

Kan egentlig ikk se hvorfor i har så travlt med at græde over tråde som bliver lukket pga Spam/Irrelevante posts etc etc. det er kun jer som spammer hvert eneste tråd fuldstændigt ned og sørger for det bliver lukket.
I burde allesammen få 10% Warn for Hver eneste spam post i laver herinde da der er nogle brugere som tydeligvis kun er ude på at ødelægge det for andre og gentagende gange laver lort i det.
Det er min mening om det..


Stop nu alt det spam i har gang i.
Stop med at dømme folk på --> Join date / Posts / Fg / Locked gold.. --> I kan ikke dømme folk på nogle af tingende da det eneste der tæller er deres "Gruppe status" og om man er Tagged som scammer det kan i bedømme folk på.


Ej hold nu op for fanden.
Vi er jo her på forummet fordi at have lidt sjov. Selvfølgelig er der plads til alle og vi dømmer skam ingen på deres join date / posts / fg / guld eller andet. Men at skrive noget som tyder så meget på multi som Lasse gjorde, er da ikke til andet end at lave sjov med. Jeg er sku da ligeglad med hvor mange brugere han har. Det er han skam velkommen til. Men når han forsøger sig at skjule de meget dårligt, er det sku da grinern at lave sjov med det.

Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:38pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 6 2012 02:39pm
Quote (Historyx @ 6 May 2012 22:38)
http://data.whicdn.com/images/7578155/FUCK-CORN-POPS-I-WANT-FUCKING-CHEERIOS-BITCH_large.jpg http://mymakolet.com/images/items/b7290000064178.JPG http://tinas-blog.pise.sk/obrazky/tinas-blog.pise.sk/angry-meme.jpg


Det der er jo bare dumt.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234514Next
Closed New Topic New Poll