Quote (Tigerss @ 6 May 2012 17:45)
Spam, flame etc kan stadig forekomme i en general chat og ordet "general" på ingen måde dækker 'overtrædelse af regler tilladt', må man altså ikke bryde reglerne der. Generel chat betyder jo ikke at det er et topic til at skrive tomme posts. Og flame er åbenlyst også imod reglerne og kan have fået graphic design chatten lukket (eller været med til det).
Så jeg ved ikke hvad du tuder for?? Desuden bans og warn der blev uddelt var i høj grad efter chatten blev lukket, på grund af manglende evne til at følge reglerne, hvilket, efter min erfaring, hverken er deres stærke side eller interesse. Men i så fald, er det vel også kun rimeligt at der bliver taget forholdsregler imod regelbrud? Det er da først når mods laver forskelsbehandling der er et problem (hvilket de jo så heller ikke gør).
Situationen i gd var helt til grin. Der var ikke store problemer med spam/flame. Kun snak.
Nu er gd tæt på dødt. Næsten ingen aktivitet. Sammer er ved at sker her i dk.
Kan ikke se hvad fanden modsne skal her i dk eller i gd.
Hvis folk ikke kan tåle lidt spam/flame eller bare snak er det jo helt til grin. Problemet er ikke at mods laver forskelsbehandling. Problemet er magtmisbrug og unødvendig indgriben.
Forklar mig lige til hvad nytte vi har mods i alle subforumsne som ikke omhandler d2 trade?