d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset > For Dem Der Mangler Et Hold Til Reset
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 2 2012 12:09pm
Nu skal vi snart have det team på plads :O
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 12:13pm
Quote (Monze @ May 2 2012 08:09pm)
Nu skal vi snart have det team på plads :O


GOGOGO YOU CAN DO IT!
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 12:17pm
Personer:
1. pr_jeppe *sorc*
2.01np *sorc*
3.Monze *pala/fuldt *
4.Monze *pala/fuldt *
5.NoahM *sorc*
6.NoahM *?*
7.
8.
Member
Posts: 3,853
Joined: Sep 28 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 12:21pm
Quote (Monze @ May 2 2012 06:09pm)
Nu skal vi snart have det team på plads :O


hej monze længe siden ;)
vi spillede sammen i 08 , da jeg lavede lvl 9 iron mans ^^

kan ikke huske om du var med til at stå for det eller om det kun var mig og medi
anyway lets rock det nye ladder ;)
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
May 2 2012 12:23pm
jeg tror mig og j4rl3 er friske også. kan give ren besked om 30 minutters tid ca.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 12:23pm
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=305583

Han søger måske stadig et team :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 2 2012 12:24pm
Quote (01np @ 2 May 2012 20:21)
hej monze længe siden ;) 
vi spillede sammen i 08 , da jeg lavede lvl 9 iron mans ^^

kan ikke huske om du var med til at stå for det eller om det kun var mig og medi
anyway lets rock det nye ladder ;)


Hey

KAN DU SÅ KOMME IGANG :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 12:25pm
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=868761

Han søger måske også, men han har ikke skype som han skriver i mit topic ^^
Member
Posts: 3,853
Joined: Sep 28 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 12:26pm
Quote (TheAngel @ May 2 2012 06:23pm)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=305583

Han søger måske stadig et team :)


la os nu bare holde den dansk :)

og hvis vi ikke blir 8 personer betyder det sku ikke det store så længe vi har et vel afbalanceret team , den smule extra exp er sku til at overkomme :p


Quote (Monze @ May 2 2012 06:24pm)
Hey

KAN DU SÅ KOMME IGANG :D


er skam igang igen ;P
men kun på hygge plan ^_^

This post was edited by 01np on May 2 2012 12:29pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 12:27pm
Quote (01np @ May 2 2012 08:26pm)
la os nu bare holde den dansk :)

og hvis vi ikke blir 8 personer betyder det sku ikke det store så længe vi har et vel afbalanceret team , den smule extra exp er sku til at overkomme :p


Begge jeg har linket, er danske :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll