Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:07pm)
Nu ved jeg ikke hvorfor du ikke har arbejde, men måske burde du overveje at skrive ansøgninger end at spille spil...
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:10pm)
30 post dagligt, nuff said..
Du da for dum og høre på.. Jeg har brugt det her forum i 2½ år nu, og de her posts er ikke for de sidste 3 måneder, men for 2½ år lagt sammen..
Hvor jeg havde arbejde.
Måske du skulle holde din kæft, når du ikke aner en skid?
This post was edited by TheAngel on Apr 27 2012 12:36pm