d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fed Ven At Have ! > D3
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 27 2012 12:11pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 06:10pm)
30 post dagligt, nuff said..


ja for i dagens danmark er den nemlig SÅÅÅÅÅÅÅ mange jobs man kan side og skrive ansøninger hele dagen ? nåå jeg det er der jo ikke .. sorry my bad.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:14pm
Quote (Bjerre @ 27 Apr 2012 20:11)
ja for i dagens danmark er den nemlig SÅÅÅÅÅÅÅ mange jobs man kan side og skrive ansøninger hele dagen ? nåå jeg det er der jo ikke .. sorry my bad.


Hvis man virkelig vil i arbejde skal man nok komme.. men som sagt kender ikke hans årsag til at han er arbejdsløs.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 27 2012 12:16pm
Quote (Bjerre @ 27 Apr 2012 20:11)
ja for i dagens danmark er den nemlig SÅÅÅÅÅÅÅ mange jobs man kan side og skrive ansøninger hele dagen ? nåå jeg det er der jo ikke .. sorry my bad.


Arh, men en uddannelse kan man altid ta', hvis man savner noget at lave i hverdagen. Medmindre det er svundne tider, og man står tilbage med en cand.mag. eller sådan noget. :thumbsup:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 12:24pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:07pm)
Nu ved jeg ikke hvorfor du ikke har arbejde, men måske burde du overveje at skrive ansøgninger end at spille spil...


Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:10pm)
30 post dagligt, nuff said..


Du da for dum og høre på.. Jeg har brugt det her forum i 2½ år nu, og de her posts er ikke for de sidste 3 måneder, men for 2½ år lagt sammen..
Hvor jeg havde arbejde.

Måske du skulle holde din kæft, når du ikke aner en skid? :)

This post was edited by TheAngel on Apr 27 2012 12:36pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:42pm
Quote (TheAngel @ 27 Apr 2012 20:24)
Du da for dum og høre på.. Jeg har brugt det her forum i 2½ år nu, og de her posts er ikke for de sidste 3 måneder, men for 2½ år lagt sammen..
Hvor jeg havde arbejde.

Måske du skulle holde din kæft, når du ikke aner en skid? :)


Du skriver stadigvæk 30 post om dagen.. om du så skriver 60 den ene dag, og 0 den anden er irrelevant. Som jeg skrev jeg kender ikke årsagen til du er arbejdsløs, men det skimmede du vist..

Desuden vil jeg da ikke holde min kæft, når det er mig som giver dig brød på bordet... :bonk:

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Apr 27 2012 12:43pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 12:46pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:42pm)
Du skriver stadigvæk 30 post om dagen.. om du så skriver 60 den ene dag, og 0 den anden er irrelevant. Som jeg skrev jeg kender ikke årsagen til du er arbejdsløs, men det skimmede du vist..

Desuden vil jeg da ikke holde min kæft, når det er mig som giver dig brød på bordet...  :bonk:


Alle posts er delt ud over 2½ år... Dvs 19184 posts divideret med antal dage jeg har været online..
Og du aner stadig ikke en skid, ergo har du ingen ret til at dømme mig..

Så jo, hold din kæft :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:48pm
Quote (TheAngel @ 27 Apr 2012 20:46)
Alle posts er delt ud over 2½ år... Dvs 19184 posts divideret med antal dage jeg har været online..
Og du aner stadig ikke en skid, ergo har du ingen ret til at dømme mig..

Så jo, hold din kæft :)


Dvs. du skriver mere end 30 postes hver dag? En skam hvad mine skattepenge går til..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 12:49pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:48pm)
Dvs. du skriver mere end 30 postes hver dag? En skam hvad mine skattepenge går til..


Jeg skriver 5 - 10 posts om dagen, samt du ved stadig ikke hvad jeg har gået igennem, siden jeg gik på kontanthjælp.
Igen, hold din kæft :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:52pm
Quote (TheAngel @ 27 Apr 2012 20:49)
Jeg skriver 5 - 10 posts om dagen, samt du ved stadig ikke hvad jeg har gået igennem, siden jeg gik på kontanthjælp.
Igen, hold din kæft :)


5-10.. Mit gæt ville være at du ikke kunne matematik og fyrede de dig.

Din profil: 10000 - 11000 på 16 dage. 1000 / 16 = 62.5.......

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Apr 27 2012 12:56pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 12:56pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 08:52pm)
5-10.. Mit gæt ville være at du ikke kunne matematik og fyrede de dig.


:rofl: Du fatter intet omkring d2jsp, så synes du skal tie stille på det område.
Du aner INTET omkring hvad der er sket i mit liv det sidste 1, så igen, du skulle måske tie stille om det også?

Alt i alt, jeg er sådan set fløjtne ligeglad med en lille mide som dig, som tror du er bedre end alle andre :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll