d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > Denne Weekend
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 27 2012 04:46am
Quote (Bjerre @ 27 Apr 2012 12:12)
hvilket diablo 3 heller ikke gør.
og svært at sige hvilket spil der er bedst kommer an på personen . og inden af spillene er endeligt udgivet endnu . så


Yup. Det er lidt svært at sammenligne, når det ikke engang er samme genre...
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 27 2012 05:31am
Quote (LazyDazy @ Apr 27 2012 11:05am)
men gw2 er jo så meget bedre :(
giv det en chance! det koster ikke penge om måneden!


Jeg har desværre ikke tid til at spille gw2 ;-) d3 bliver hardcore gaming den første uge og så er det bare stille og roligt efterfølgende.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 27 2012 06:18am
du skal tænke på at gw2 ikke er som wow, hvor du raider for at få det ebdste armor osv. De går meget efter at casual spillere også kan nyde spillet uden at skulle rbuge flere timer på det :)
hvis man er til pvp, kan du fra lvl 1 pvp og så blive scaled til lvl 80 mens du pvper og har adgang til alle skills.
sp kan vi game gw2 i stedet for LoL hele tiden !! tænk på det xD
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 27 2012 06:32am
Quote (LazyDazy @ Apr 27 2012 01:18pm)
du skal tænke på at gw2 ikke er som wow, hvor du raider for at få det ebdste armor osv. De går meget efter at casual spillere også kan nyde spillet uden at skulle rbuge flere timer på det :)
hvis man er til pvp, kan du fra lvl 1 pvp og så blive scaled til lvl 80 mens du pvper og har adgang til alle skills.
sp kan vi game gw2 i stedet for LoL hele tiden !! tænk på det xD


Hmm må overveje det :-P
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 27 2012 07:53am
men ja ville sku gerne have dette spil men må sige jeg ikke har 400 bobs der står GW2 på . desværre..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 27 2012 08:04am
Quote (JVL @ 27 Apr 2012 13:32)
Hmm må overveje det :-P


comeon, det er structured pvp, det vil sige 5v5 ligesom du kender det fra LoL
ikke noget med du skal grind pvp gear osv, du kan bare hoppe i det med det samme :)
eller WvW hvis du mere er til zerg hvor flere hundrede kæmper mod hinanden !
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 27 2012 02:14pm
Quote (Bjerre @ Apr 27 2012 11:12am)
hvilket diablo 3 heller ikke gør.
og svært at sige hvilket spil der er bedst kommer an på personen . og inden af spillene er endeligt udgivet endnu . så


d2 + d3 = same shit gg. nok sagt.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 27 2012 02:25pm
Quote (Marquina @ 27 Apr 2012 22:14)
d2 + d3 = same shit gg. nok sagt.


Du er ikke for skarp, er du vel?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 27 2012 04:16pm
Quote (Grandebedte @ Apr 27 2012 09:25pm)
Du er ikke for skarp, er du vel?


umad ?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 27 2012 04:21pm
Quote (LazyDazy @ Apr 27 2012 03:04pm)
comeon, det er structured pvp, det vil sige 5v5 ligesom du kender det fra LoL
ikke noget med du skal grind pvp gear osv, du kan bare hoppe i det med det samme :)
eller WvW hvis du mere er til zerg hvor flere hundrede kæmper mod hinanden !


Er det her seriøst mate? Forklar lige helt præcis hvordan det funger :-) Elsker pvp, og bare det at man ikke skal grinde sig til gearet har gjort mig interesseret.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll