d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 03:51pm
Quote (JVL @ Apr 23 2012 11:46pm)
Ok jeg er sorc så ;-)


Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. Tigerss *Pala/måske*
6. Lennon *Amazon*
7. Markos. *Pala*
8. JVL *Sorc*


Okay, så vi har stort set vores team klart, vi mangler kun lige bekræftigelse fra de 2 måske personer der :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 23 2012 03:51pm
Quote (TheAngel @ 23 Apr 2012 23:00)
Der er ingen krav til at man skal være en speciel char, som stattet på første side min ven ^^




Hvis reset sker omkring 9, så burde det også være muligt at være i hell der :p
Hvis det sker som sidste gang, så vi fleste ret fucked tror jeg -_-


Kl 9? Mener du om aftenen for det sker ikke kl 9 om morgenen dansk tid.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 04:15pm
Quote (Monze @ Apr 23 2012 11:51pm)
Kl 9? Mener du om aftenen for det sker ikke kl 9 om morgenen dansk tid.


Okay, klokken 21 så -_-
Men ja det var hvad jeg mente. :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 04:23pm
Quote (TheAngel @ Apr 23 2012 10:51pm)
Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. Tigerss *Pala/måske*
6. Lennon *Amazon*
7. Markos. *Pala*
8. JVL *Sorc*


Okay, så vi har stort set vores team klart, vi mangler kun lige bekræftigelse fra de 2 måske personer der :)



Frozen Orb sorc D: ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 04:23pm
Quote (JVL @ Apr 24 2012 12:23am)
Frozen Orb sorc D: ?


Vil du gerne være orb? :p
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 04:26pm
Quote (TheAngel @ Apr 23 2012 11:23pm)
Vil du gerne være orb? :p


Aner ikke hvad der er godt :P Har ikke prøvet ironman før :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 04:31pm
Quote (JVL @ Apr 24 2012 12:26am)
Aner ikke hvad der er godt :P Har ikke prøvet ironman før :P


Haha xD well, når vi køre et helt team fra start til slut, skal vi have noget som nakker allround :p
Jeg tænker at tage blizz, og Sune bliver nok noget der ligner Static.

Så du må lidt selv om, om du godt vil være light eller fire ^^ Du må da også godt være cold for min skyld, så tager jeg bare noget andet :p
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 04:37pm
Quote (TheAngel @ Apr 23 2012 11:31pm)
Haha xD well, når vi køre et helt team fra start til slut, skal vi have noget som nakker allround :p
Jeg tænker at tage blizz, og Sune bliver nok noget der ligner Static.

Så du må lidt selv om, om du godt vil være light eller fire ^^ Du må da også godt være cold for min skyld, så tager jeg bare noget andet :p


Frozen Orb eller FB, idc :-P Bare ikke lightning
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 04:45pm
Quote (JVL @ Apr 24 2012 12:37am)
Frozen Orb eller FB, idc :-P Bare ikke lightning


Haha fair nok :p
Så lad os tage en FB med lidt i enchant, så vi kan få ench'd vores mercs og sådan til at hjælpe også ^^
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2012 02:03am
Quote (JVL @ Apr 23 2012 07:26pm)
Aner ikke hvad der er godt :P Har ikke prøvet ironman før :P


Det er heller ikke Iron man, det er et start team til den nye ladder..

Iron man er når nogen laver en char på HC og stiger til lvl 9 og duellere til last man standing..
Go Back To Dansk Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll