d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Open Beta > I Aften
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 07:55am
Quote (berens @ Apr 20 2012 02:49pm)
Thx for sharing!  :hug:


:hug:

Quote (JVL @ Apr 20 2012 02:50pm)
Kan man godt spille det online? :D Så lad os da gøre det!

Tror min laptop er 3 år gammel så den er rimelig rusten, også derfor jeg skal have ny computer.

Intel Core 2 Duo T6500 2,1 GHz
4GB Ram

Aner ikke hvilket grafikkort eller lign jeg har


yeah self, det er open beta. så vi kan spille 4 sammen, og klare det hele hvis det skulle være :p
vi kan da bare finde ud af noget senere !

- har du prøvet " can i run it " hjemmesiden, der kan du teste om du kan :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 20 2012 08:01am
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 02:55pm)
:hug:



yeah self, det er open beta. så vi kan spille 4 sammen, og klare det hele hvis det skulle være :p
vi kan da bare finde ud af noget senere !

- har du prøvet " can i run it " hjemmesiden, der kan du teste om du kan :)


Den er lidt over minimum req xD Kommer nok til at lagge en del ;s Men hvad tid kan man spille det? Har lige hentet det hele ;D
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 08:07am
Quote (JVL @ Apr 20 2012 03:01pm)
Den er lidt over minimum req xD Kommer nok til at lagge en del ;s Men hvad tid kan man spille det? Har lige hentet det hele ;D


Testen er lidt fucked :D Min er ikke engang over minimum :O

e/ Fejler på mit
Grafikkort: GeForce GT 240M og Processor
Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4400 @ 2.20GHz

Tvivler på at det passer :unsure:

This post was edited by FasterA on Apr 20 2012 08:08am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 08:07am
Quote (JVL @ Apr 20 2012 03:01pm)
Den er lidt over minimum req xD Kommer nok til at lagge en del ;s Men hvad tid kan man spille det? Har lige hentet det hele ;D


kl 9 mener jeg det er :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 20 2012 08:43am
Quote (eLmasten @ 20 Apr 2012 16:07)
kl 9 mener jeg det er :)


Jeps, 21:00 :)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Apr 20 2012 12:23pm
takk for tell :D
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 20 2012 12:39pm
haha det er en "stress test" hvilket vil sige de vil se om serverne får stress når der logger en masse folk på
så kan muligvis være der kommer en masse lag og det kommer til at køre adhelveds til :D nu får vi af se om lidt :D huhu bliver spændende
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 01:08pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61952784&f=68&o=125#p414588238


serverne er åbenbart nede nu... følg med i det hele på denne topic.. +100
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 20 2012 01:13pm
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 08:08pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61952784&f=68&o=125#p414588238


serverne er åbenbart nede nu... følg med i det hele på denne topic.. +100


fml
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 01:32pm
Quote (JVL @ Apr 20 2012 08:13pm)
fml


er du inde? kan kun komme ind på usa .. ikk eu :(
Go Back To Dansk Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll