d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fedt Fedt Fedt :d
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 18 2012 08:48am
forhelved da, har i alle bare fået totalt meget tilbage :-o

Quote (Sirax @ Apr 17 2012 08:29pm)
Sweet. Jeg fik også 4000~ dk tilbage :D og små 7.2k i feriepenge hvilket svarer til 17 dage :P


whosu?

Quote (Monze @ Apr 17 2012 10:49pm)
Har booket 17 dage i sydens sol som er betalt.

Need car..



ville da også gerne hører hvor du skal hen :P

This post was edited by sunden on Apr 18 2012 08:49am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 18 2012 09:22am
Alanya for størstedelen af ferien. Har jeg lyst til mere bliver det nok en storbysferie i en uges tid, men den er ikke sikker endnu.
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 18 2012 09:39am
Hvorfor alle har betalt for meget i skat:
Staten havde brug for penge.

Now you know.
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 18 2012 01:06pm
Quote (Monze @ Apr 18 2012 05:22pm)
Alanya for størstedelen af ferien. Har jeg lyst til mere bliver det nok en storbysferie i en uges tid, men den er ikke sikker endnu.


ok, lyder super :) hvornår skal du så afsted?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 18 2012 04:28pm
Quote (Monze @ 17 Apr 2012 19:31)
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >

B)


2 år til su.....
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 18 2012 04:31pm
Quote (peanutboobs @ 18 Apr 2012 23:28)
2 år til su.....


SU'en er 1000 kroner eller sådan noget for hjemmeboende. Woohoo! Unlimited money!
Quote (Tigerss @ 18 Apr 2012 16:39)
Hvorfor alle har betalt for meget i skat:
Staten havde brug for penge.

Now you know.


Pjat med dig. Vi sejler på en finansiel1.-klasse, kun overgået af Nordkorea. Go back to sleep - your government is in control.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 18 2012 04:47pm
Quote (peanutboobs @ Apr 19 2012 12:28am)
2 år til su.....


Jeg taler af bitter erfaring når jeg siger at SU ikke er nok til at dække det forbrug der følger med en uddannelse. Øl er dyrt.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 18 2012 11:22pm
Quote (Grandebedte @ 19 Apr 2012 00:31)
SU'en er 1000 kroner eller sådan noget for hjemmeboende. Woohoo! Unlimited money!

Pjat med dig. Vi sejler på en finansiel1.-klasse, kun overgået af Nordkorea. Go back to sleep - your government is in control.


tror jeg får mindste SU 1254 kr. totalt lol
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 18 2012 11:34pm
Quote (IAcid @ 19 Apr 2012 06:22)
tror jeg får mindste SU 1254 kr. totalt lol


Er den mindste SU 1254 nu?! Det er alligevel noget af en forøgelse fra det jeg fik i sin tid...
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 18 2012 11:38pm
Quote (Grandebedte @ 19 Apr 2012 07:34)
Er den mindste SU 1254 nu?! Det er alligevel noget af en forøgelse fra det jeg fik i sin tid...


min var 1072..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll