d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyhed Arnold Mærsk Mckinney Møller > !
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 17 2012 12:26pm
Quote (exiter_dk @ Apr 16 2012 01:17pm)
Synd at en person er død, men damn en skattesvindler! Respekt for hans imperium, men ingen respekt for hans skattesvindel!


garanteret du også tror på 11 septemper var usa der gjorde det selv... hehe det kan man høre sådan som du skriver du har hørt alt for mange konspirations teorier
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 02:08pm
Quote (MischaDK @ Apr 17 2012 08:26pm)
garanteret du også tror på 11 septemper var usa der gjorde det selv... hehe det kan man høre sådan som du skriver du har hørt alt for mange konspirations teorier


Du er ved at gøre dig selv fuldstændig til grin? Lær noget om hvordan virksomheder fungerer/ basic samfundsfag inden du begynder at smide med lort ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 17 2012 02:36pm
Quote (MischaDK @ 17 Apr 2012 19:26)
garanteret du også tror på 11 septemper var usa der gjorde det selv... hehe det kan man høre sådan som du skriver du har hørt alt for mange konspirations teorier


Quote (exiter_dk @ 17 Apr 2012 21:08)
Du er ved at gøre dig selv fuldstændig til grin? Lær noget om hvordan virksomheder fungerer/ basic samfundsfag inden du begynder at smide med lort ;)


Fight, hippies, fight!

Really though, Mærsk betaler en smule skat (læs: ikke fuld) og bliver til gengæld i Danmark. Hvis man ville kunne man ved lethed - og helt sikkert med økonomisk gevinst - flytte alting ud af Danmark, og så ville man gå fra en smule til intet på skatteindtægten, hvilket sikkert også er hvorfor der fx ikke er nogen seriøse politiske partier som virkelig brokker sig over det.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 02:41pm
Quote (Grandebedte @ Apr 17 2012 10:36pm)
Fight, hippies, fight!

Really though, Mærsk betaler en smule skat (læs: ikke fuld) og bliver til gengæld i Danmark. Hvis man ville kunne man ved lethed - og helt sikkert med økonomisk gevinst - flytte alting ud af Danmark, og så ville man gå fra en smule til intet på skatteindtægten, hvilket sikkert også er hvorfor der fx ikke er nogen seriøse politiske partier som virkelig brokker sig over det.


I know all about this... Dermed sagt at det er fucked, at han har så meget magt i DK. Trist at man kan have magt over politikere. Dette er en ud af blot 1000 punkter jeg hader ved hans måde at drive forretninger på. Om man respektere det eller ej er så op til en selv.
Edit: Hippi kamp! <3

This post was edited by exiter_dk on Apr 17 2012 02:48pm
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 17 2012 02:53pm
Quote (MischaDK @ Apr 17 2012 08:22pm)
men ham/hans forfældre har gjort så meget for Danmark så man kan ikke tillade sig og sige han har gjort noget somhelst forkert for han har været en god mand for vores samfund..... folk burde blive nakke skudt for og svine mærsk til


ikke sagt du siger noget om manden :)


Åh, du danske ungdom, du er nu fantastisk. Du kendte ikke manden. Det eneste du ved er at han var rig. Du sidder og snakker om at han var god for vores samfund mens du smider tilfældige dødstrusler efter folk der ikke lige deler din mening. Yndigt.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 18 2012 03:38am
ja så siger vi det :) tro hvad i vil han skaffer 4 mia årligt til Danmarks statskasse + han har skabt rigtig mange arbejdspladser i danmark og hans firma vil fortsat gøre det
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 18 2012 04:47am
Quote (MischaDK @ 18 Apr 2012 10:38)
ja så siger vi det :) tro hvad i vil han skaffer 4 mia årligt til Danmarks statskasse + han har skabt rigtig mange arbejdspladser i danmark og hans firma vil fortsat gøre det



Derfor tror jeg stadig ikke at hans familie har lyst til at læse det her i ekstra bladet: "To mænd nakkeskudt for at tale ned om Mærsk".
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 03:55am
Quote (Monze @ Apr 17 2012 07:20pm)
Der er jo nogen der har valgt at det er lovligt ergo er det ikke skattesvindel i nogen form. At være på kontanthjælpe er heller ikke skattesvindel bare fordi man får penge uden at lave noget eller betale noget i skat. Alt i denne verden SKAL ikke være ens for alle og han er på ingen måde blevet uretfærdig tilgodeset i min bog.


lige mine ord.
Mærsk har gjort så sindsyg meget for danmark
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll