Quote (Grandebedte @ Apr 17 2012 10:36pm)
Fight, hippies, fight!
Really though, Mærsk betaler en smule skat (læs: ikke fuld) og bliver til gengæld i Danmark. Hvis man ville kunne man ved lethed - og helt sikkert med økonomisk gevinst - flytte alting ud af Danmark, og så ville man gå fra en smule til intet på skatteindtægten, hvilket sikkert også er hvorfor der fx ikke er nogen seriøse politiske partier som virkelig brokker sig over det.
I know all about this... Dermed sagt at det er fucked, at han har så meget magt i DK. Trist at man kan have magt over politikere. Dette er en ud af blot 1000 punkter jeg hader ved hans måde at drive forretninger på. Om man respektere det eller ej er så op til en selv.
Edit: Hippi kamp!
This post was edited by exiter_dk on Apr 17 2012 02:48pm