d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning I Hjemmet!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 15 2012 02:36pm
junkfood kan være en god hjæpende håndnår man har hurtig stofskifte til at bulke...
Member
Posts: 38
Joined: Apr 17 2012
Gold: 30.00
Apr 17 2012 12:49pm
:Rolf:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Apr 17 2012 03:21pm
Køb det program der hedder INSANITY

Kør det i 2-4 måneder... BUM du er smækker lækker til stranden!
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 12:15am
Quote (3Dimensional @ Apr 17 2012 10:21pm)
Køb det program der hedder INSANITY

Kør det i 2-4 måneder... BUM du er smækker lækker til stranden!


Kører et program der hedder "7 Weeks to 100 Push-Ups" som er et meget nice program som sørger for det hele ,) Men tak!
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 18 2012 06:02am
Quote (FasterA @ 15 Apr 2012 19:31)
Har også sixpack, men den skal bare gøres mere tydelig. Har håndvægte til rådighed op til 20kg. Ingen pullup bar desværre, ville have elsket sådan en.
Fedtprocenten er bare en nogenlunde beregnet på den her: http://myfoodcontrol.appspot.com/da/fedtprocent.html
Vejer 47kg og er mellem 170-174 + har lagt noget oveni fordi jeg tænkte hellere for meget end for lidt.

Jeg har brugt 47kg og 170høj som minimum. Har ikke målt min højde på det seneste men vægten er målt og er 17 år gammel som sagt.


Vejer du kun 47 kg?
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 18 2012 06:36am
Quote (waw @ 18 Apr 2012 14:02)
Vejer du kun 47 kg?


det er utroligt. jeg synes jeg er for let, og jeg ligger oppe omkring de 80..
Er dog også lige et godt stykke højere en Faster, men stadig.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 18 2012 06:37am
Quote (waw @ Apr 18 2012 01:02pm)
Vejer du kun 47 kg?


Yes ;) 47kg!
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 18 2012 07:09am
Quote (FasterA @ 18 Apr 2012 13:37)
Yes ;) 47kg!


får du ikke mad derhjemme eller hvad?
det er ikke normalt at veje 47 kg som 17 årig, du burde opsøge en læge (seriøst)
du må være utroligt underernæret.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 18 2012 07:36am
Quote (waw @ 18 Apr 2012 15:09)
får du ikke mad derhjemme eller hvad?
det er ikke normalt at veje 47 kg som 17 årig, du burde opsøge en læge (seriøst)
du må være utroligt underernæret.


eller meget lav. Og stadig tynd.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 18 2012 07:39am
Quote (LOLouis @ Apr 18 2012 03:36pm)
eller meget lav. Og stadig tynd.


155 :ph34r:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll