Quote (Headshot @ 20 Apr 2012 10:08)
Ja og? Hvis det skaber seertal og folk gider at kigge det og faktisk finder det morsomt, så kan jeg ikke se det store problem i at serier som disse bliver sendt?
Hvorfor skal alt være noget man kan lærer af? Man skal da også have lov at have det sjovt når man ser et tv-program i stedet for hele tiden at se noget lærerigt?
Når tv-programmer iscenesætter folk i de her reality programmer, kan det ikke undgås at vi mennesker, især måske teenagere ikke kan skelne. De tror at det er sådan verden fungerer, og at det er fint nok ikke at bruge sit hoved, da man bare kan komme i TV i blive kendt og feteret for at være usandsynlig stupid.
Folk må helt selv om hvad de vil se, men jeg synes bare det er utroligt at det er en så stor seerbase til noget så jammerligt som paradise og diverse reality serier, der ikke laver andet end at overdynge os med kunstige idealer.
Måske er det bare mig, men jeg kan ikke forstå hvorfor at åbenlys idioti og dumhed kan opfattes som værende underholdende. Jeg synes at det er lidt ligesom de stand up komikere der aldrig kommer over bæltestedet, man får bare nok.