d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Paradise Hotel > 2012 - Kig Her
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 19 2012 03:48pm
Jeg forstår simpelthen ikke at folk gider at se det...
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Apr 19 2012 04:05pm
Quote (Molle_fkk @ Apr 19 2012 09:48pm)
Jeg forstår simpelthen ikke at folk gider at se det...


^^ +1
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 20 2012 12:52am
Paradise Hotel Renunion <3 lolomfgroflmao it's gonna be crazy guys and dudes!!!!! <3 <333333333333333333333333333333
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 20 2012 01:09am
Quote (Sirax @ 19 Apr 2012 22:06)
Udemærket finale men virkelig fedt at der kommer en ny sæson lige med det samme :thumbsup:



Det er da træls, de kunne potentielt sende et godt program i den tid. :/
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 20 2012 01:21am
det er det største tidsspild i menneskets historie..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 20 2012 02:02am
Quote (LazyDazy @ 20 Apr 2012 09:21)
det er det største tidsspild i menneskets historie..


arh top model som kommer bag efter endnu værre end paradise
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Apr 20 2012 02:59am
Quote (IAcid @ Apr 20 2012 10:02am)
arh top model som kommer bag efter endnu værre end paradise

Modeller kan mere eller mindre bruges til noget.
Idioter, som diskuterer på børnehaveklasse-niveau kan ikke bruges til noget.

Nej, Top Model er ikke værre. Det er dog heller ikke godt.

Paradise Hotel, Big Brother, For Lækker til Love og Divaer i Junglen(har jeg glemt nogle?) er de sørgeligste TV-programmer i historien. De giver verdens intetsigende "attentionwhores" en mulighed for netop at få "attention".

This post was edited by Kakaomanden on Apr 20 2012 03:02am
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 20 2012 03:08am
Quote (Kakaomanden @ Apr 20 2012 08:59am)
Modeller kan mere eller mindre bruges til noget.
Idioter, som diskuterer på børnehaveklasse-niveau kan ikke bruges til noget.

Nej, Top Model er ikke værre. Det er dog heller ikke godt.

Paradise Hotel, Big Brother, For Lækker til Love og Divaer i Junglen(har jeg glemt nogle?) er de sørgeligste TV-programmer i historien. De giver verdens intetsigende "attentionwhores" en mulighed for netop at få "attention".


Ja og? Hvis det skaber seertal og folk gider at kigge det og faktisk finder det morsomt, så kan jeg ikke se det store problem i at serier som disse bliver sendt?
Hvorfor skal alt være noget man kan lærer af? Man skal da også have lov at have det sjovt når man ser et tv-program i stedet for hele tiden at se noget lærerigt?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 20 2012 03:47am
Quote (Headshot @ 20 Apr 2012 10:08)
Ja og? Hvis det skaber seertal og folk gider at kigge det og faktisk finder det morsomt, så kan jeg ikke se det store problem i at serier som disse bliver sendt?
Hvorfor skal alt være noget man kan lærer af? Man skal da også have lov at have det sjovt når man ser et tv-program i stedet for hele tiden at se noget lærerigt?



Når tv-programmer iscenesætter folk i de her reality programmer, kan det ikke undgås at vi mennesker, især måske teenagere ikke kan skelne. De tror at det er sådan verden fungerer, og at det er fint nok ikke at bruge sit hoved, da man bare kan komme i TV i blive kendt og feteret for at være usandsynlig stupid.
Folk må helt selv om hvad de vil se, men jeg synes bare det er utroligt at det er en så stor seerbase til noget så jammerligt som paradise og diverse reality serier, der ikke laver andet end at overdynge os med kunstige idealer.

Måske er det bare mig, men jeg kan ikke forstå hvorfor at åbenlys idioti og dumhed kan opfattes som værende underholdende. Jeg synes at det er lidt ligesom de stand up komikere der aldrig kommer over bæltestedet, man får bare nok.
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 20 2012 04:52am
Quote (Whyred @ Apr 20 2012 09:47am)
Når tv-programmer iscenesætter folk i de her reality programmer, kan det ikke undgås at vi mennesker, især måske teenagere ikke kan skelne. De tror at det er sådan verden fungerer, og at det er fint nok ikke at bruge sit hoved, da man bare kan komme i TV i blive kendt og feteret for at være usandsynlig stupid.
Folk må helt selv om hvad de vil se, men jeg synes bare det er utroligt at det er en så stor seerbase til noget så jammerligt som paradise og diverse reality serier, der ikke laver andet end at overdynge os med kunstige idealer.

Måske er det bare mig, men jeg kan ikke forstå hvorfor at åbenlys idioti og dumhed kan opfattes som værende underholdende. Jeg synes at det er lidt ligesom de stand up komikere der aldrig kommer over bæltestedet, man får bare nok.


Man skulle da godt nok ikke være normal hvis man ikke kan se at det ikke er en "normal" opførsel de har, eller hvis man ikke har venner der kan fortælle det til en. Så jeg kan ikke se problemet i at sende disse programmer, da der er mange som finder det underholdende og gerne vil "afkoble" sig fra hverdagen og få et godt grin - f.eks. ligesom programmer som friends, how i met your mother og div andre programmer, det er underholdning ligesom paradise f.eks.
Du kan ikke se at det ville blive kedeligt for mange hvis disse programmer blev afskaffet? Hvis folk ser TV for fortsat at få viden kunne de skaffe sig Discovery Channel osv. i stedet for at se TV3, TV2 og de andre som netop er underholdningskanaler.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll