d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Caroline Wozniackis Nye Single > Den Er Fee
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 5 2012 04:51am
Quote (Mendeta @ Apr 5 2012 02:09am)
Men hvad fanden, hun har sq nok tjent kassen på det alligvel


Men har gjort sig selv til grin! xD. Men det værste ved sangen er ham rapperen, som er med i sangen. Han er FAIL!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 5 2012 06:49am
Link broken :cry:
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
Apr 5 2012 08:35am
Quote (peanutboobs @ 5 Apr 2012 12:49)
Link broken :cry:


Er blevet fjernet pga. for meget flame :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll