d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D2jsp Dansk Lan > Local Area Network... Med Net :b
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 31 2012 02:18pm
Quote (TheAngel @ 31 Mar 2012 21:17)
Hver sin mening :)


:huh:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 31 2012 02:21pm
Quote (Grandebedte @ Mar 31 2012 10:18pm)
:huh:


Og hvad var det du ikke forstod ved det? :unsure:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 1 2012 09:43am
er uenig med dig Angel.

er sten sikker på at man sagtens kan klare sig på 20mb selvom man er 10 mennesker..

så længe man ikk streamer / downloader etc etc... man skal jo bare spille...

wow, sc2, bf3, cs1.6 etc ... easy peasy
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 1 2012 11:00am
Quote (eLmasten @ Apr 1 2012 04:43pm)
er uenig med dig Angel.

er sten sikker på at man sagtens kan klare sig på 20mb selvom man er 10 mennesker..

så længe man ikk streamer / downloader etc etc... man skal jo bare spille...

wow, sc2, bf3, cs1.6  etc ... easy peasy


Det kan man sagtens, jeg har gjort det mange gange. Men er du frisk på at holde noget? :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 01:47am
Quote (JVL @ Apr 1 2012 06:00pm)
Det kan man sagtens, jeg har gjort det mange gange. Men er du frisk på at holde noget? :)


Yeah jeg synes det ku være meget fedt :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 2 2012 03:04am
Quote (eLmasten @ Apr 2 2012 08:47am)
Yeah jeg synes det ku være meget fedt :)


Jeg er sgu frisk på at komme hos dig hvis du arrangerer noget :) Så mangler vi bare resten :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 11:18am
Quote (JVL @ Apr 2 2012 10:04am)
Jeg er sgu frisk på at komme hos dig hvis du arrangerer noget :) Så mangler vi bare resten :D


cool :D
tror også at Alex er med på den ( peanutboobs )
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 2 2012 03:31pm
Count me in ;)
i hvertfald hvis den står på dia
pt står min computer ikke til meget mere krævende spil.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 8 2012 01:19am
Quote (eLmasten @ Apr 2 2012 06:18pm)
cool :D
tror også at Alex er med på den ( peanutboobs )


Nice ;) Er der virkelig ikke andre der er friske på lan? :o
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 8 2012 04:57pm
Quote (TheAngel @ Mar 31 2012 07:54am)
En 20/4 koster nok omkirng 260-300 kr, afhængig af hvor du har det :) Da det 20/4 er er det nok gennem kobber kabler.
Kan også være gennem antenne foreningen og så det billigere, og afhængig af hvad tv pakke du har.

Profiber er selvfølgelig endnu billigere, men de køre ikke xx/x, de køre xx/xx ^^


oh shit, jeg betaler mere for meget mindre :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll