d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vman
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 25 2012 11:51am
Quote (mhgpwner @ 25 Mar 2012 19:47)
YES!! Endelig en vman'er :)

jeg har vman lab standard træningsanlæg (1 guldstjerne) 11 mio spillerværdi og 1.7m i banken, 5000 pladser.

for et par uger siden solgte jeg et talent "renat Yevgeny" (en af de bedste 17. årige pt.) for omkring 33,5 mio. Men skulle ikke have købt vman lab. skulle have investeret lidt mere i nogle gode spillere.

mit hold hedder specialized sworks.

ligger pt. i 4. divison, og det eneste jeg laver er faktisk at træne for synes man bliver ret hurtigt træt af det.

men når jeg begynder lidt igen, vil jeg i 3. division.


Hey, er du interesseret i at sælge nogle spillere? :)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 25 2012 11:52am
Quote (Goehns @ 25 Mar 2012 19:51)
Hey, er du interesseret i at sælge nogle spillere? :)


Ja endelig. Tjek lige Max-drengen på mit hold, og Yannig Hattick eller sådan noget, kan godt blive god med et bedre træningsanlæg
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 25 2012 12:49pm
Quote (mhgpwner @ 25 Mar 2012 19:52)
Ja endelig. Tjek lige Max-drengen på mit hold, og Yannig Hattick eller sådan noget, kan godt blive god med et bedre træningsanlæg


Hvad hedder dit hold?

Søger ikke ungdomspillere da jeg har de dårligste trænings faciliteter. :)
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold: 0.00
Mar 26 2012 01:33am
Har jeg stadig spillere lol o.o ?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 26 2012 06:14am
Quote (Jokerstarz @ 26 Mar 2012 09:33)
Har jeg stadig spillere lol o.o ?


Ved da virkelig ikke?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 26 2012 06:53am
Jeg er faktisk lige begyndt at spille det :)
Det ser sjovt ud, har spillet 3 kampe indtil videre xD
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 26 2012 08:04am
Quote (Kaner @ 26 Mar 2012 14:53)
Jeg er faktisk lige begyndt at spille det :)
Det ser sjovt ud, har spillet 3 kampe indtil videre xD


Det er mega fedt! B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 26 2012 08:43am
Quote (Goehns @ 26 Mar 2012 15:04)
Det er mega fedt!  B)


Jeps, men skal lige ordenligt ind i det :P
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 26 2012 08:58am
Quote (Kaner @ 26 Mar 2012 16:43)
Jeps, men skal lige ordenligt ind i det :P


Ja selvfølgelig, men det sådan er det jo som regel med spil! :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll