d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Diablo 3: Farvorit Character > Hvilken D3 Synes I Ser Mest Spændende Ud
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 26 2012 11:36pm
jeg glæder mig til at "mfe" på min wizard :P
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 27 2012 02:06am
Quote (Juegos @ 26 Mar 2012 23:41)
Det fedeste af alt er man både kan være en mand og dame!


Lol ;)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 27 2012 06:27am
Jeg kommer enten til at spiller barbarian eller wizzard. Demon Hunter ser også interessant ud men han skal reworkes lidt.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 27 2012 08:19am
Quote (JVL @ 27 Mar 2012 14:27)
Jeg kommer enten til at spiller barbarian eller wizzard. Demon Hunter ser også interessant ud men han skal reworkes lidt.


Nice! Hvad fejler demon hunter siden han skal resworkes?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll