d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Har Du Forudbestilt Diablo 3?? > Har Du :d
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Mar 22 2012 07:33am
Quote (Kubert @ Mar 21 2012 07:03pm)
Jeg har bestilt det direkte fra battle.net , så nu venter man jo bare til dagen, det er installeret og alting, jeg mangler bare at aktivere det :)


Jeg kan kun hente det ned, ikke installere det :) Det kan jeg først d. 15/5
Member
Posts: 1,823
Joined: Apr 15 2010
Gold: 0.00
Mar 22 2012 02:22pm
Overvejer det stærkt :) tror ikke jeg kan lade være ...
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 22 2012 02:24pm
Quote (3Dimensional @ Mar 22 2012 01:33pm)
Jeg kan kun hente det ned, ikke installere det :) Det kan jeg først d. 15/5


Hmm, jeg kunne altså godt installere det? der sker bare intet når jeg åbner det, ikke andet end den spørger om key..
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Mar 22 2012 02:25pm
allerede skuffede over youtube videoerne af det. lorte spil.
Member
Posts: 1,823
Joined: Apr 15 2010
Gold: 0.00
Mar 22 2012 02:27pm
Quote (Marquina @ 22 Mar 2012 22:25)
allerede skuffede over youtube videoerne af det. lorte spil.


Hvorfor helt præcist? :)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 22 2012 02:49pm
Quote (nDam @ Mar 22 2012 08:27pm)
Hvorfor helt præcist? :)


han er en af dem der ikke kan tåle forandringer :) jeg elsker betaen personligt, har lige prøvet den :)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Mar 22 2012 03:22pm
Jeg forstår ikke pointen i at betale for det nu? Jeg har mere brug for pengene end blizzard imo ^^

Men jo, laver sikkert også den hvor jeg downloader det først, ser bare ikke pointen i at gøre det endnu :P
Member
Posts: 1,727
Joined: Dec 26 2009
Gold: 4,000.00
Mar 22 2012 04:48pm
Forudbestiller en hard copy fra Coolshop tror jeg. Kan nok først begynde at spille den 15 på selve dagen i stedet for kl 12 natten før, men får til gengæld spillet i en ''pæn'' æske og det er 100 kr billigere end at købe en digital kopi fra blizz store.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Mar 23 2012 08:58am
Quote (nDam @ Mar 22 2012 09:27pm)
Hvorfor helt præcist? :)


fordi det er for wow agtigt og ikke noget specielt, de har wasted deres tid imo
Quote (SHanelcia @ Mar 22 2012 09:49pm)
han er en af dem der ikke kan tåle forandringer :) jeg elsker betaen personligt, har lige prøvet den :)


og hvad fuck ved du om det? intet, så luk røven :-) det vil aldrig kunne gå op til forventningerne eller til d2.. simpelt..
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 23 2012 09:36am
Quote (Marquina @ Mar 23 2012 02:58pm)
fordi det er for wow agtigt og ikke noget specielt, de har wasted deres tid imo


og hvad fuck ved du om det? intet, så luk røven :-) det vil aldrig kunne gå op til forventningerne eller til d2.. simpelt..


haha, du siger jeg intet ved om det og lige efter det så indrømmer du nærmest at du ikke kan lide forandringer... taber :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll