Quote (nDam @ Mar 22 2012 09:27pm)
Hvorfor helt præcist?

fordi det er for wow agtigt og ikke noget specielt, de har wasted deres tid imo
Quote (SHanelcia @ Mar 22 2012 09:49pm)
han er en af dem der ikke kan tåle forandringer

jeg elsker betaen personligt, har lige prøvet den

og hvad fuck ved du om det? intet, så luk røven :-) det vil aldrig kunne gå op til forventningerne eller til d2.. simpelt..