d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Typisk! > -_-
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 10:51am
Quote (Charge @ Mar 18 2012 06:46pm)
lad være med at klage ? Det hedder bare gratis vand ellers er det bare tøj på og en ordentlig jakke så ud og handle ind


Det har været godt vejr i 2 dage nu, hvorfor kunne det så ikke lige være idag også? :(
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Mar 18 2012 10:56am
Quote (TheAngel @ Mar 18 2012 05:36pm)
at Sjælland er bedre end alt andet og de er bare for herre fede og slet ikke gør noget forkert, kun fest fest og bla bla bla alt muligt shit.
Synes det noget lort at fyre af


Og det gør jydere ikke?
Man kan da godt se du ikke spiller css ;)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 18 2012 11:30am
Jeg er ikke som de andre, er ikke en sjællænder, er ikke en københavner, er ikke en bonderøv.

Jeg er Skælskørianer og stolt af det, jeg er kommer fra en havneby og er stolt af det

jeg har engang været i København, tog tidligt om morgenen med hestevogn til Slag Else, vider med fut fut toget til København.

Fut fut toget stoppede ved valby bakke, hvor konduktøren insisterede på at vi bankede muldjorden af vores træsko.

Da vi kom ind til Københavns hovedbanegård lå det fandme på første sal, op af trapperne og ud af banegården.

Og hvad sker når jeg spørge om vej til Tivoli, de giver alle det samme svar : idiot åben øjne

jokes om Fynbor, sjællænder, Københavnerer der sku mange af ^_^


Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold: 0.00
Mar 19 2012 02:37am
19 km til nærmeste butik. .... Yay ...
Member
Posts: 3,664
Joined: Feb 27 2010
Gold: 3,979.00
Mar 19 2012 06:53am
Haha nedtur mate :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Mar 20 2012 09:17am
Quote (EnTeK @ Mar 18 2012 06:30pm)
Jeg er ikke som de andre, er ikke en sjællænder, er ikke en københavner,  er ikke en bonderøv.

Jeg er Skælskørianer og stolt af det, jeg er kommer fra en havneby og er stolt af det


:thumbsup:
Still dont know you o.O ?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 20 2012 01:16pm
Personligt provokerer jeg kun københavnere når de kommer med deres pis om at de er de bedste :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 20 2012 01:30pm
Quote (EnTeK @ 18 Mar 2012 18:30)
Jeg er ikke som de andre, er ikke en sjællænder, er ikke en københavner,  er ikke en bonderøv.

Jeg er Skælskørianer og stolt af det, jeg er kommer fra en havneby og er stolt af det

jeg har engang været i København, tog tidligt om morgenen med hestevogn til Slag Else, vider med fut fut toget til København.

Fut fut toget stoppede ved valby bakke, hvor konduktøren insisterede på at vi bankede muldjorden af vores træsko.

Da vi kom ind til Københavns hovedbanegård lå det fandme på første sal, op af trapperne og ud af banegården.

Og hvad sker når jeg spørge om vej til Tivoli, de giver alle det samme svar : idiot åben øjne

jokes om Fynbor, sjællænder, Københavnerer der sku mange af  ^_^



sker der for fut fut toget O_o

This post was edited by LazyDazy on Mar 20 2012 01:49pm
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 20 2012 01:40pm
Quote (LazyDazy @ Mar 20 2012 08:30pm)
sker der for fut fut tiget O_o


fik lyst til lidt sarkasme og selvironi -_-
Member
Posts: 163
Joined: Feb 22 2012
Gold: 0.00
Mar 20 2012 02:27pm
vi andre tager bare bilen ud og handle når det regner XD hehe
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll