Quote (Grandebedte @ Mar 14 2012 10:49pm)
Hyg dig med dit oldtidsmusikreligionsfilosofidramakultursprog! :hello:
Der er kun en rigtig hue den er rød

-Tak for svaret
Quote (JVL @ Mar 15 2012 09:55am)
Hvis du vil bruge spansk til noget efter gymnasiet er det oplagt at tage det, men skal du ikke bruge sproget til noget, som de fleste, er det selvmål at vælge spansk fremfor tysk. En del af mine venner valgte spansk uden noget formål... og du ved sikkert selv at det er interessen der driver værket, så det resulterede i at de fik 02 i den afgørende eksamenen. Just my 2 cents.
Har eventuelt overvejet at blive sportsjournalist.
I den branche er spansk noget bedre end tysk
