d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 10. Klasse / Vuc > Er Dette Muligt?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Mar 15 2012 04:50am
Quote (Grandebedte @ Mar 14 2012 10:49pm)
Hyg dig med dit oldtidsmusikreligionsfilosofidramakultursprog! :hello:


Der er kun en rigtig hue den er rød ^_^
-Tak for svaret

Quote (JVL @ Mar 15 2012 09:55am)
Hvis du vil bruge spansk til noget efter gymnasiet er det oplagt at tage det, men skal du ikke bruge sproget til noget, som de fleste, er det selvmål at vælge spansk fremfor tysk. En del af mine venner valgte spansk uden noget formål... og du ved sikkert selv at det er interessen der driver værket, så det resulterede i at de fik 02 i den afgørende eksamenen. Just my 2 cents.


Har eventuelt overvejet at blive sportsjournalist.
I den branche er spansk noget bedre end tysk ^_^
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Mar 15 2012 08:23am
På gymnasiumet i Tønder, kan man i stedet for tysk-fortsætter starte på enten fransk eller spansk begynder.
Men så bliver det et A niveau fag.

Quote (Grandebedte @ 14 Mar 2012 22:49)
Hyg dig med dit oldtidsmusikreligionsfilosofidramakultursprog! :hello:


Jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor I ikke bare har matematik, i stedet for alt det der VØ, IØ, osv osv.
Er det 4 fag, der egentlig bare kunne hedde matematik?

This post was edited by mafai on Mar 15 2012 08:23am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 15 2012 06:11pm
Quote (mafai @ 15 Mar 2012 15:23)
På gymnasiumet i Tønder, kan man i stedet for tysk-fortsætter starte på enten fransk eller spansk begynder.
Men så bliver det et A niveau fag.



Jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor I ikke bare har matematik, i stedet for alt det der VØ, IØ, osv osv.
Er det 4 fag, der egentlig bare kunne hedde matematik?


Jeg gik på htx, ikke hhx. Vi havde matematik og det var det. ;)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 16 2012 03:32am
Quote (mafai @ Mar 15 2012 04:23pm)
På gymnasiumet i Tønder, kan man i stedet for tysk-fortsætter starte på enten fransk eller spansk begynder.
Men så bliver det et A niveau fag.



Jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor I ikke bare har matematik, i stedet for alt det der VØ, IØ, osv osv.
Er det 4 fag, der egentlig bare kunne hedde matematik?


Fordi det ikke er det samme overhovedet.

Økonomi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!= matematik.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll