d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Char Names
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 05:37pm
Quote (berens @ Mar 11 2012 12:36am)
Hvad helvede hed det navn du solgte så? ^^


Gunnar B)
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 10 2012 05:39pm
Quote (Provo2100 @ Mar 11 2012 01:12am)
Har du andre?


Nope sry..
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 05:49pm
Quote (BUCH94 @ Mar 11 2012 12:39am)
Nope sry..


fair nok
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Mar 10 2012 06:29pm
Quote (berens @ 11 Mar 2012 00:36)
Hvad helvede hed det navn du solgte så? ^^


wf, til mig xD
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 10 2012 06:53pm
Quote (berens @ 11 Mar 2012 00:36)
Hvad helvede hed det navn du solgte så? ^^
Jeg har solgt Jav (98 Amazon på account *Jav) for 2k fg. Hvis det er det du snakker om b)

Quote (chu25 @ 11 Mar 2012 01:29)
wf, til mig xD
Jeg har aldrig solgt det navn. Jeg tror du snakker om Vinum ;)
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Mar 11 2012 03:18am
Quote (Sirax @ 11 Mar 2012 01:53)
(...)

Jeg har aldrig solgt det navn. Jeg tror du snakker om Vinum ;)


ja du har ret.. undskyld ^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Mar 11 2012 04:43am
Quote (Sirax @ Mar 11 2012 01:53am)
Jeg har solgt Jav (98 Amazon på account *Jav) for 2k fg. Hvis det er det du snakker om b)

Jeg har aldrig solgt det navn. Jeg tror du snakker om Vinum ;)


Mindes ikke det var det, men prisen lyder rigtig o.O
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 11 2012 07:06am
Quote (berens @ 11 Mar 2012 11:43)
Mindes ikke det var det, men prisen lyder rigtig o.O
Jeg mindes dog ikke at have solgt andre navne for 2k så det må sgu være det navn du snakker om :lol:

Dyreste navn jeg ved der er blevet solgt, er LOL for 15k fg. :rofl:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 11 2012 07:33am
Quote (Sirax @ Mar 11 2012 02:06pm)
Jeg mindes dog ikke at have solgt andre navne for 2k så det må sgu være det navn du snakker om :lol:

Dyreste navn jeg ved der er blevet solgt, er LOL for 15k fg. :rofl:


Genialt B)

Jeg havde også nodle fede navne liggende på nogle gamle accounts.. bare ærgeligt, at man ikke har rørt spillet i årtier B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll