d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Iphone
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 5 2012 09:49am
Quote (JVL @ Mar 5 2012 03:05pm)


Mindsteprisen er meget dyrere der?
Member
Posts: 70,487
Joined: Sep 13 2007
Gold: 3,425.61
Mar 5 2012 06:28pm
3GS eller 4 ikke 4S
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 5 2012 06:46pm
Quote (JVL @ 5 Mar 2012 15:05)


Du kan købe en Samsung Galaxy S2, der har bedre specifikationer end efterfølgeren til den der, billigere. Just saying.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 7 2012 11:07am
Quote (Grandebedte @ Mar 6 2012 01:46am)
Du kan købe en Samsung Galaxy S2, der har bedre specifikationer end efterfølgeren til den der, billigere. Just saying.



Hvordan bedre? Er ikke så meget inde i smartphones :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 7 2012 12:44pm
Quote (JVL @ 7 Mar 2012 18:07)
Hvordan bedre? Er ikke så meget inde i smartphones :)


Bedre specifikationer. Desuden slipper du selvfølgelig for en glastelefon. ^_^
Dog har den nye iPhone en højere opløsning så vidt jeg husker, og Samsungs telefon er større rent fysisk.

Her er lidt googlede sammenligninger:

http://androidadvices.com/galaxy-s2-iphone-4s-features-specs-comparison/
http://www.imore.com/2011/09/24/iphone-4-samsung-galaxy-ii/

Den ene ligner en android-fanside og den anden en apple-fanside, men de virker umiddelbart begge rimelig åbne over for den modparten.

Det bunder ud i om du helst vil have iOS eller Android som dit styresystem, og om du er villig til at give det ekstra for at få iOS hvis det er dit valg. At købe en iPhone 4 ville dog være at skyde sig selv i foden imo, medmindre du af en eller anden grund bare vil have en iPhone og ikke har råd til 4s'eren.
De kommer meget tæt på hinanden, dog med en lille fordel til Samsungs telefon rent specifikationmæssigt og en stor fordel rent prismæssigt.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 7 2012 01:41pm
En god gammel håndværker nokia slår aldrig fejl.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 7 2012 01:44pm
Quote (LOLouis @ 7 Mar 2012 20:41)
En god gammel håndværker nokia slår aldrig fejl.


Enig. Hvis man ikke står og skal bruge de ting en smartphone kan i hverdagen, er det ikke det værd. Specielt batterilevetiden er forfærdelig på en smartphone sammenlignet med en gammeldavs telefon.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 01:46pm
Styresystem < iPhone
Grafik / Kamera < HTC & Samsung's nye modeller..

Er selv til iPhone 100% .. Kan ikke leve uden :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 7 2012 02:05pm
Har fulgt Iphones fra starten af og har aldrig fortrudt køb af nogle af dem. B)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 8 2012 04:54am
Efter at have set den her sammenligning: http://www.3.dk/Privat/inspiration/sammenlign-smartphones/?nm_extag=mobilsektionpuf,Sammenlign_smartphones#compare|14657|11772

tror jeg at det ender med Samsung :-P Det eneste problem er så bare om den er for stor, kan ikke rigtig vurdere..?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll