d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til En Sang!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,192
Joined: Nov 17 2007
Gold: 547.25
Mar 2 2012 06:03pm
Desværre hellere ikke nogen af dem det hellere ikke sikkert at det er arabisk sang

Der er god bass i også er der sådan noget tingel tangel plus han siger det der hudi hudi arr a pasicated i omkvædet. xD
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Mar 2 2012 06:10pm
Member
Posts: 1,192
Joined: Nov 17 2007
Gold: 547.25
Mar 2 2012 06:15pm
Quote (MrLennon @ 3 Mar 2012 02:10)
http://www.youtube.com/watch?v=q6r1GrApjiM


haha nej overhovedet ikke :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 2 2012 06:52pm
Quote (Kazzau @ 3 Mar 2012 01:15)
haha nej overhovedet ikke :D


hvor har du hørt den sang henne ?
Member
Posts: 1,192
Joined: Nov 17 2007
Gold: 547.25
Mar 3 2012 02:14pm
Quote (IAcid @ 3 Mar 2012 02:52)
hvor har du hørt den sang henne ?


Både på en cd og i radioen men det er selvfølgelig langtid siden tror den var på nogle af de der absolut music cd'er :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 4 2012 07:48am
her er en liste over alle sangene som er på de forskellige plader
http://da.wikipedia.org/wiki/Absolute_Music
Member
Posts: 1,192
Joined: Nov 17 2007
Gold: 547.25
Mar 4 2012 08:15am
Quote (IAcid @ 4 Mar 2012 15:48)
her er en liste over alle sangene som er på de forskellige plader
http://da.wikipedia.org/wiki/Absolute_Music


Har lige kigget det sådan hurtigt igennem og der er ikke rigtigt noget der siger mig noget :D
Member
Posts: 1,192
Joined: Nov 17 2007
Gold: 547.25
Mar 9 2012 03:45pm
stadig ingen der ved hvad det er for en sang :D
Member
Posts: 1,192
Joined: Nov 17 2007
Gold: 547.25
Apr 5 2012 12:20pm
Tror i så ikke at jeg er i italien og stå på ski også hører jeg sku sangen da jeg er på after ski lol

også virker soundhound ikke på min iphone så jeg kunne opfange sangen DOH!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 5 2012 12:58pm
Quote (Kazzau @ 5 Apr 2012 19:20)
Tror i så ikke at jeg er i italien og stå på ski også hører jeg sku sangen da jeg er på after ski lol

også virker soundhound ikke på min iphone så jeg kunne opfange sangen DOH!


hvad hedder den så ?

kunne du ikke spørge nogle af dem du er afsted med eller dem der har sat musikken på

This post was edited by IAcid on Apr 5 2012 12:59pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll