d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Searching A Danish Guild!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2012 03:09pm
Quote (EnTeK @ Feb 22 2012 05:57pm)
kan ikke se fornuften i at være med i en inaktiv Guild  :unsure:


Wallah, det handler om prestige brah..
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 22 2012 03:43pm
Quote (MrLennon @ Feb 22 2012 10:09pm)
Wallah, det handler om prestige brah..


der er ingen prestige i at være i en inaktiv Guild
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2012 03:45pm
Quote (EnTeK @ Feb 22 2012 06:43pm)
der er ingen prestige i at være i en  inaktiv Guild


Folk vil da skide en tv og komfur over inaktivitet, det hele handler om når de ser dit navn efter en post så står der lige et guild name..
du ikke sej nej nej nej...
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 22 2012 04:19pm
Quote (MrLennon @ Feb 22 2012 10:45pm)
Folk vil da skide en tv og komfur over inaktivitet, det hele handler om når de ser dit navn efter en post så står der lige et guild name..
du ikke sej nej nej nej...


der var prestige i at være med i The Kingdom en Guild der var aktiv og med til at hjælp andre fra d2jsp Community.
Price Checks / mule games / svar på spørgsmål og links til guide / og meget mere
respekt herfra til Ronnie

det der pis med at du er sej fordi at du har et guild name, fra en inaktiv Guild :rofl:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Feb 23 2012 10:15am
Quote (EnTeK @ Feb 22 2012 11:19pm)
der var prestige i at være med i  The Kingdom en Guild der var aktiv og med til at hjælp  andre fra  d2jsp Community.
Price Checks / mule games / svar på spørgsmål og links til guide / og meget mere
respekt herfra til Ronnie

det der pis med at du er sej fordi at du har et  guild name, fra en inaktiv Guild  :rofl:


Storm >>>
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2012 11:15am
Quote (berens @ Feb 23 2012 01:15pm)
Storm >>>


Wolverine > Storm

Lern basik
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 23 2012 12:34pm
Quote (EnTeK @ 22 Feb 2012 23:19)
der var prestige i at være med i  The Kingdom en Guild der var aktiv og med til at hjælp  andre fra  d2jsp Community.
Price Checks / mule games / svar på spørgsmål og links til guide / og meget mere
respekt herfra til Ronnie

det der pis med at du er sej fordi at du har et  guild name, fra en inaktiv Guild  :rofl:


:blush: Love!
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll