Quote (IAcid @ Feb 23 2012 11:25am)
Nej, der er jo ikke nogen der starter på jsp for at være i den danske chat.....
Det skal jeg straks PM'e Paul om, så han kan huske at smide det i reglerne

Men hvad blev vi enige om? Skal man runde de 3000 posts, før det er lovligt, eller hvad?