d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fandt Lige Mine Gamle Accounts
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 22 2012 01:55pm
Quote (IAcid @ Feb 22 2012 08:34pm)
Igen ingen mening


fordi din hjerne kollapsede...
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 22 2012 02:53pm
Quote (Grandebedte @ 22 Feb 2012 20:41)
That sentence no verb.


verb. no sentence that?


Quote (Marquina @ 22 Feb 2012 20:55)
fordi din hjerne kollapsede...


det sker en gang imellem

This post was edited by IAcid on Feb 22 2012 02:53pm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 22 2012 03:41pm
Quote (IAcid @ Feb 22 2012 08:52pm)
Jeg undrer mig bare over hvordan man kender til det danske forum,  og cs forum når man lige er joinet jsp

Bare fordi det tog dig et par år og uendeligt mange posts, behøver det jo ikke være tilfældet for alle.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 22 2012 05:12pm
Quote (Kakaomanden @ 22 Feb 2012 22:41)
Bare fordi det tog dig et par år og uendeligt mange posts, behøver det jo ikke være tilfældet for alle.


nej men siger bare joined today da han havde 8 posts

så jeg ham inde i Cs forum og danske chat forum inb4 multi
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 03:04am
Quote (IAcid @ Feb 23 2012 01:12am)
nej men siger bare joined today da han havde 8 posts

så jeg ham inde i Cs forum og danske chat forum inb4 multi

Så det er simpelthen ulovligt at være inde i CS-forum og den danske chat, når man kun har 8 posts?
Hvornår er det så lovligt at joine?
Skal man runde de 3000 posts?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 23 2012 03:25am
Quote (Kakaomanden @ 23 Feb 2012 10:04)
Så det er simpelthen ulovligt at være inde i CS-forum og den danske chat, når man kun har 8 posts?
Hvornår er det så lovligt at joine?
Skal man runde de 3000 posts?


Nej, der er jo ikke nogen der starter på jsp for at være i den danske chat.....
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 03:26am
Quote (IAcid @ Feb 23 2012 11:25am)
Nej, der er jo ikke nogen der starter på jsp for at være i den danske chat.....

Det skal jeg straks PM'e Paul om, så han kan huske at smide det i reglerne :)
Men hvad blev vi enige om? Skal man runde de 3000 posts, før det er lovligt, eller hvad?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 23 2012 03:59am
Quote (Kakaomanden @ 23 Feb 2012 10:26)
Det skal jeg straks PM'e Paul om, så han kan huske at smide det i reglerne :)
Men hvad blev vi enige om? Skal man runde de 3000 posts, før det er lovligt, eller hvad?


tak skal du have så behøver jeg ikke
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2012 06:32am
Quote (Kakaomanden @ Feb 23 2012 06:26am)
Det skal jeg straks PM'e Paul om, så han kan huske at smide det i reglerne :)
Men hvad blev vi enige om? Skal man runde de 3000 posts, før det er lovligt, eller hvad?


Man skal mindst have 5k post for at kunne oprette topics og 3k for at poste i dem, det ville være prikken over i'et..


Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 23 2012 07:03am
Quote (IAcid @ Feb 23 2012 11:59am)
tak skal du have så behøver jeg ikke

Meh, han var desværre ikke med på idéen. Han sagde, at enhver der mente tingene var således, måtte være mentalt retarderet :/
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll