d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Uddannelses Hjælp > Plz Ikke Troll Jeg Orker Det Ikke.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,796
Joined: Mar 26 2007
Gold: 868.00
Feb 26 2012 06:13am
Quote (lulzz @ 22 Feb 2012 23:35)


alle udd er blevet latterlige boglige... som skraldemand skal du skubbe en container rundt, men udd tager flere år ?? det jo sygt

l


Kan se du ikke ved meget on chauffør uddannelsen ;) Er ikke bare og skubbe en container rundt. Kører selv som chauffør og kan kun sige jeg er ekstrem glad for de skoleophold jeg har haft indtil videre, ellers var der meget jeg ikke ville vide en skid om.
Mange folk tror det er en skide let at være chauffør, men er rigtig meget planlægning i det.

Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 26 2012 06:47am
Quote (Liny @ 26 Feb 2012 13:13)
Kan se du ikke ved meget on chauffør uddannelsen ;) Er ikke bare og skubbe en container rundt. Kører selv som chauffør og kan kun sige jeg er ekstrem glad for de skoleophold jeg har haft indtil videre, ellers var der meget jeg ikke ville vide en skid om.
Mange folk tror det er en skide let at være chauffør, men er rigtig meget planlægning i det.


et vildt gæt ville være du kører for DSV ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll