Quote (mouzk @ Mar 12 2012 03:15pm)
Jeg kan godt hjælpe. Har selv klaret Handelsskolen i Køge med et gennemsnit på 11,2, så jeg har mine skrivekundskaber i orden. Kan gøre det yderst velformuleret eller lidt uformelt så din lærer ikke vækker mistanke. :-D Har hjulpet et utal af dovne hoveder igennem lignende strabadser..
cool, pmed