d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 500fg For 1 Times Arbejde > God Til IØ Self.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 12 2012 08:15am
Jeg kan godt hjælpe. Har selv klaret Handelsskolen i Køge med et gennemsnit på 11,2, så jeg har mine skrivekundskaber i orden. Kan gøre det yderst velformuleret eller lidt uformelt så din lærer ikke vækker mistanke. :-D Har hjulpet et utal af dovne hoveder igennem lignende strabadser..
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Mar 12 2012 10:10am
Quote (mouzk @ Mar 12 2012 03:15pm)
Jeg kan godt hjælpe. Har selv klaret Handelsskolen i Køge med et gennemsnit på 11,2, så jeg har mine skrivekundskaber i orden. Kan gøre det yderst velformuleret eller lidt uformelt så din lærer ikke vækker mistanke. :-D Har hjulpet et utal af dovne hoveder igennem lignende strabadser..


cool, pmed
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll