d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Grafikkort
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 17 2012 06:33am
Quote (ZwiX @ Feb 16 2012 09:18pm)
Aldrig køb noget på afbetaling.
ISO luksusfælden ?


problemet er bare at jeg ikke lige kan trække 10-15 k fra mit budget på 1 mrd.. og har ik tænkt mig at spare op i flere mrd

tror allerede jeg er værdig til luksusfælden med min offentlige gæld osv, så det er jeg sku ik så bange for, og er osse lige glad om jeg skal give 1000 kr ekstra i renter for at få det på afbetaling

sådan som det ser ud lige nu har jeg ik andre muligheder end at spare op eller på afbetaling og da jeg ik gider vente 2-3 mrd så er jeg nede på 1 mulighed

This post was edited by lulzz on Feb 17 2012 06:34am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 17 2012 06:41am
Quote (ZwiX @ Feb 17 2012 12:59pm)
Dual GPU kort har bare så mange problemer.
Jeg synes han skal holde sig fra dual kort.


Hvad er dual kort helt præcist?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 17 2012 12:27pm
Quote (lulzz @ 17 Feb 2012 13:33)
problemet er bare at jeg ikke lige kan trække 10-15 k fra mit budget på 1 mrd.. og har ik tænkt mig at spare op i flere mrd

tror allerede jeg er værdig til luksusfælden med min offentlige gæld osv, så det er jeg sku ik så bange for, og er osse lige glad om jeg skal give 1000 kr ekstra i renter for at få det på afbetaling

sådan som det ser ud lige nu har jeg ik andre muligheder end at spare op eller på afbetaling og da jeg ik gider vente 2-3 mrd så er jeg nede på 1 mulighed


Din ene mulighed er ikke at købe en computer og nedsætte sin gæld i stedet.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 17 2012 01:20pm
Quote (Grandebedte @ 17 Feb 2012 19:27)
Din ene mulighed er ikke at købe en computer og nedsætte sin gæld i stedet.


I disse tider gælder det jo om det modsatte. At bruge så meget som muligt så man har massere af brugbare ting til senere i livet..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 17 2012 01:41pm
Quote (ZwiX @ Feb 16 2012 07:49pm)
ROFL hvad mener du med det ?
Snakker du om nvidia's kepler eller evt AMD's 7000-serie.


:(
så mit 580 er snart lort?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 17 2012 01:46pm
Quote (eLmasten @ 17 Feb 2012 20:41)
:(
så mit 580 er snart lort?


I en gaming-sammenhæng, nej. I en "omg jeg må have det bedste, nyeste og dyreste"-sammenhæng, tjaeh.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 17 2012 04:18pm
Quote (Grandebedte @ Feb 17 2012 08:27pm)
Din ene mulighed er ikke at købe en computer og nedsætte sin gæld i stedet.


nah de skal sku nok selv stjæle deres penge tilbage, sidste år tog de over 17 k fra mig og året før omkring 15... det over 1000 kr om mrd det må sku være fint

This post was edited by lulzz on Feb 17 2012 04:19pm
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 17 2012 05:01pm
Quote (lulzz @ 17 Feb 2012 23:18)
nah de skal sku nok selv stjæle deres penge tilbage, sidste år tog de over 17 k fra mig og året før omkring 15... det over 1000 kr om mrd det må sku være fint


Erm hvem er det lige du mener der har ståjlet dine penge?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 17 2012 05:47pm
Quote (eLmasten @ 17 Feb 2012 20:41)
:(
så mit 580 er snart lort?


Det er highend kort stadig :) <3
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 17 2012 07:14pm
Quote (lulzz @ 17 Feb 2012 23:18)
nah de skal sku nok selv stjæle deres penge tilbage, sidste år tog de over 17 k fra mig og året før omkring 15... det over 1000 kr om mrd det må sku være fint


Du siger du har gæld, og så snakker du bagefter om tyveri. Bestem dig. Hvis du skylder penge væk, er der ikke nogen der "stjæler" noget; man kan ikke stjæle noget man i forvejen ejer.

inb4 et eller andet latterligt som erstatningssag eller lignende.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll