Quote (ZwiX @ Feb 16 2012 09:18pm)
Aldrig køb noget på afbetaling.
ISO luksusfælden ?
problemet er bare at jeg ikke lige kan trække 10-15 k fra mit budget på 1 mrd.. og har ik tænkt mig at spare op i flere mrd
tror allerede jeg er værdig til luksusfælden med min offentlige gæld osv, så det er jeg sku ik så bange for, og er osse lige glad om jeg skal give 1000 kr ekstra i renter for at få det på afbetaling
sådan som det ser ud lige nu har jeg ik andre muligheder end at spare op eller på afbetaling og da jeg ik gider vente 2-3 mrd så er jeg nede på 1 mulighed
This post was edited by lulzz on Feb 17 2012 06:34am