Quote (alexaccount @ Feb 16 2012 04:10pm)
doh -.-' lyder som om at endten har de ikke beviser nok eller også syntes de at sagen er for plat..
ville jeg selv syntes som panser xD!
du kan dog stadig sagsøge personen for personlig krænkelse...
men lad det dog ligge.. spild af tid og spild af penge..
drenge streger...
netop drenge streger, håbede bare på og kunne give ham en lærestreg for det, når andre unger ikke har kunne gøre det.
og de siger jeg selv kan sagsøge personen men så skal jeg også selv betale for sag omkosninger og det gider man da ikke hvis man taber den,
eller de ikke kan se nok i sagen.