d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Danske Ratsystem
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 16 2012 10:15am
Quote (alexaccount @ Feb 16 2012 04:10pm)
doh -.-' lyder som om at endten har de ikke beviser nok eller også syntes de at sagen er for plat..
ville jeg selv syntes som panser xD!
du kan dog stadig sagsøge personen for personlig krænkelse...
men lad det dog ligge.. spild af tid og spild af penge..
drenge streger...


netop drenge streger, håbede bare på og kunne give ham en lærestreg for det, når andre unger ikke har kunne gøre det.
og de siger jeg selv kan sagsøge personen men så skal jeg også selv betale for sag omkosninger og det gider man da ikke hvis man taber den,
eller de ikke kan se nok i sagen.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Feb 16 2012 12:35pm
omfg nogen link iTobias's hjælp mig video igen
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 12:41pm

den her ?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 16 2012 12:55pm
Quote (IAcid @ Feb 16 2012 08:41pm)
den her ?
http://www.youtube.com/watch?v=4e_1fuQXAc0


lol
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Feb 16 2012 01:11pm
Quote (IAcid @ 16 Feb 2012 19:41)
den her ?
http://www.youtube.com/watch?v=4e_1fuQXAc0


kunne næsten ikke få øjnene væk fra hans bums.

1:39-2:00 :mad:

2:03-2:15 - 4x fuck i hvad, 2-3 sætninger? xD
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 02:29pm
Quote (chu25 @ 16 Feb 2012 20:11)
kunne næsten ikke få øjnene væk fra hans bums.

1:39-2:00  :mad:

2:03-2:15 - 4x fuck i hvad, 2-3 sætninger? xD


se den med hans far den er til grin.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 16 2012 02:47pm
Jeg hader også når bilen ikke vil dreje ordentlig.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 03:34pm
Quote (Sunshines @ 16 Feb 2012 21:47)
Jeg hader også når bilen ikke vil dreje ordentlig.


Wat ?


Quote (IAcid @ 16 Feb 2012 19:41)
den her ?
http://www.youtube.com/watch?v=4e_1fuQXAc0


han har ellers et fint cam

Han er det danske svar på Coppercab


This post was edited by IAcid on Feb 16 2012 03:41pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 03:41pm


Bedste kommentarer
Maybe you should focus on getting your soul back rather than some internet rabble.


This post was edited by IAcid on Feb 16 2012 03:45pm
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 17 2012 03:02am
Quote (IAcid @ Feb 16 2012 08:41pm)
den her ?
http://www.youtube.com/watch?v=4e_1fuQXAc0


griner!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll