d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Computer > Hvad Anbefaler I ?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 17 2012 08:44am
Quote (ZwiX @ 17 Feb 2012 15:42)
Det står der ?


syntes ikke helt man kan stole på det, har gta til pc og der står noget med min 512 grafik og 1gb ram
og det passer ingen steder
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 17 2012 08:48am
Quote (IAcid @ 17 Feb 2012 15:44)
syntes ikke helt man kan stole på det, har gta til pc og der står noget med min 512 grafik og 1gb ram
og det passer ingen steder


Hvad præcis passer ingen steder der ?
Du får specifikt at vide hvad grafikkort generation dit kort skal være.
Altså til D3

This post was edited by ZwiX on Feb 17 2012 08:48am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll