d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gåde :-)
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 15 2012 02:31pm
Quote (IAcid @ Feb 15 2012 09:28pm)
giver fortabt og google har heller ikke svaret....
kom med det :D


hehe der er ingen lighed mellem en kylling og et menneske ;D haha det er det sjove af det hehe :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 15 2012 02:33pm
eller jo de går begge på 2 ben egentlig hehe lol ;D men havde ellers selv fundet på den hehe det er sjovt når folk sidder og undre sig hehe
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 15 2012 02:34pm
Quote (MischaDK @ 15 Feb 2012 21:31)
hehe der er ingen lighed mellem en kylling og et menneske ;D haha det er det sjove af det hehe :)


<_<
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Feb 16 2012 03:16am
Quote (MischaDK @ Feb 15 2012 08:33pm)
eller jo de går begge på 2 ben egentlig hehe lol ;D men havde ellers selv fundet på den hehe det er sjovt når folk sidder og undre sig hehe


wow
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 16 2012 04:14am
Quote (MischaDK @ 15 Feb 2012 21:33)
eller jo de går begge på 2 ben egentlig hehe lol ;D men havde ellers selv fundet på den hehe det er sjovt når folk sidder og undre sig hehe


smoke weed everyday :D

Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 16 2012 04:40am
Quote (MischaDK @ 15 Feb 2012 22:33)
eller jo de går begge på 2 ben egentlig hehe lol ;D men havde ellers selv fundet på den hehe det er sjovt når folk sidder og undre sig hehe


hehe
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 16 2012 07:30am
Quote (MischaDK @ Feb 15 2012 08:24pm)
nej et menneske og en kylling ligner da ikke hinanden hehe ;)


Quote (MischaDK @ Feb 15 2012 08:33pm)
eller jo de går begge på 2 ben egentlig hehe lol ;D men havde ellers selv fundet på den hehe det er sjovt når folk sidder og undre sig hehe


Quote (MischaDK @ Feb 15 2012 08:31pm)
hehe der er ingen lighed mellem en kylling og et menneske ;D haha det er det sjove af det hehe :)


hehe
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 16 2012 07:39am
Quote (EnTeK @ 14 Feb 2012 22:23)
En mand går ind på et værtshus og stiller sig ved bardisken

Bartenderen bukker sig ned bag disken og henter et oversavet jagtgevær frem og skyder op i loftet

Manden siger tak og lægger 500 kr på bardisken, derefter forlader manden værtshuset

Hvorfor skød bartenderen ?

Hvorfor siger manden tak ?

Hvorfor lægger han 500 kr på bardisken ?


bartendern skød for at lave til hul.
manden siger tak fordi han manglet et hul.
manden lægger 500 kroner fordi et normalt hul koster 500 kroner.
/ eller fordi bartendern får 500 kraftige røvspark af manden..
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 16 2012 08:22am
Quote (alexaccount @ Feb 16 2012 02:39pm)
bartendern skød for at lave til hul.
manden siger tak fordi han manglet et hul.
manden lægger 500 kroner fordi et normalt hul koster 500 kroner.
/ eller fordi bartendern får 500 kraftige røvspark af manden..


HeHe et godt bud men ikke det rigtige :P

Er der flere med et bud på en løsning :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 16 2012 03:56pm
Quote (Lot2 @ Feb 16 2012 10:16am)
wow


Quote (IAcid @ Feb 15 2012 09:34pm)
<_<


Quote (LazyDazy @ Feb 16 2012 11:14am)
smoke weed everyday :D


Quote (LOLouis @ Feb 16 2012 11:40am)
hehe


Quote (Headshot @ Feb 16 2012 02:30pm)
hehe



;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll