d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Sku Vi Mødes > Ok Men Lad Os Da Se :)
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 12 2012 02:03pm
Quote (Sunshines @ Feb 12 2012 09:52pm)
Hvis jeg skulle mødes med nogle fra et internet forum for D2 og generelt bare gaming så er det sku' da også logisk man drikker!


Eller..


XD
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 13 2012 05:27am
Quote (peanutboobs @ 12 Feb 2012 16:23)
bestemmer vi i fællesskab i aften


pics or it didn't happen
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 13 2012 05:40am
Quote (Kaner @ Feb 12 2012 12:41pm)
Jeg tager i hvert fald ikke med hvis vi skal game :D


+1..
Og Monze, tbh så kan jeg ikke se pointen i at mødes med alle mulige over nettet man ikke kender bare for at sidde og slikke den af foran en skærm?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 13 2012 05:42am
Quote (peanutboobs @ Feb 12 2012 04:23pm)
bestemmer vi i fællesskab i aften


folket kræver svar :D

1 ) hvem tog beslutningen

2 ) hvad blev der beslutted
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 13 2012 05:43am
Quote (Headshot @ Feb 13 2012 01:40pm)
+1..
Og Monze, tbh så kan jeg ikke se pointen i at mødes med alle mulige over nettet man ikke kender bare for at sidde og slikke den af foran en skærm?

Nej, så hellere slikke i en flaske!
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 13 2012 06:09am
Quote (Kakaomanden @ Feb 13 2012 11:43am)
Nej, så hellere slikke i en flaske!


Hvis det er din teknik, så fint nok.. Det skal jeg ikke blande mig i.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 13 2012 07:04am
Quote (EnTeK @ 13 Feb 2012 12:42)
folket kræver svar :D

1 ) hvem tog beslutningen

2 ) hvad blev der beslutted


i aften hos peanutboobs? :lol:

This post was edited by IAcid on Feb 13 2012 07:04am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 13 2012 08:44am
Quote (Headshot @ Feb 13 2012 01:09pm)
Hvis det er din teknik, så fint nok.. Det skal jeg ikke blande mig i.


Er du overhovedet gammel nok til at tage i byen?
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 13 2012 09:55am
Quote (Sunshines @ Feb 13 2012 02:44pm)
Er du overhovedet gammel nok til at tage i byen?


Owned, med mindre det er 16+ diskotek
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 13 2012 10:45am
Quote (Sunshines @ 13 Feb 2012 15:44)
Er du overhovedet gammel nok til at tage i byen?


Halvdelen af folkene herinde er jo 15. Hyg jer, gutter! :hello:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll