☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Nu Bliver Det Plusgrader
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 786
Replies: 30
Track Topic
bettelap
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#21
Feb 12 2012 07:59am
Quote (Charge @ Feb 10 2012 10:06pm)
nej så må du bare lave noget i stedet for at stå stille
Laver skam noget
!
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#22
Feb 12 2012 08:38am
Quote (bettelap @ Feb 12 2012 02:59pm)
Laver skam noget
!
kroger gulerødder på mesters regning
MrLennon
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold
:
0.00
#23
Feb 12 2012 08:43am
Quote (bettelap @ Feb 10 2012 08:42pm)
der er sindsyg koldt!
Nej, Alaska er sindsyg koldt..
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#24
Feb 12 2012 11:56am
Plusgrader om dagen
Minusgrader om natten
Vejnettet bliver til én stor skøjtebane
Baskerwild
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold
:
9,023.50
#25
Feb 15 2012 05:31pm
tror sku vi må lede længere efter noget sommer
sneen er først begyndt at komme nu.
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#26
Feb 15 2012 06:10pm
Quote (Baskerwild @ Feb 16 2012 12:31am)
tror sku vi må lede længere efter noget sommer
sneen er først begyndt at komme nu.
sne kan vi ikke få for meget af
sne
Headshot
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold
:
32.19
#27
Feb 16 2012 02:44am
Hvor fanden bor i henne? Vi har haft sne i Aalborg i jeg ved ikke hvor lang tid, dog er det ved at være væk nu. Og på Mors er der stadig sne over det hele!?
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#28
Feb 16 2012 08:13am
Quote (Headshot @ Feb 16 2012 09:44am)
Hvor fanden bor i henne? Vi har haft sne i Aalborg i jeg ved ikke hvor lang tid, dog er det ved at være væk nu. Og på Mors er der stadig sne over det hele!?
Sneløse
aka
Solskindsbyen
aka
SKÆL
skruphamrende
SKØR
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#29
Feb 16 2012 08:45am
Nu regner det
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#30
Feb 16 2012 08:55am
Quote (Grandebedte @ Feb 16 2012 03:45pm)
Nu regner det
det er dybt uretfærdigt
det er vinterferie og det regner
jeg vil altså ha snevejr nu
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact