d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nu Bliver Det Plusgrader
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 12 2012 07:59am
Quote (Charge @ Feb 10 2012 10:06pm)
nej så må du bare lave noget i stedet for at stå stille :P


Laver skam noget ^_^ !
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 12 2012 08:38am
Quote (bettelap @ Feb 12 2012 02:59pm)
Laver skam noget ^_^ !


kroger gulerødder på mesters regning :lol:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2012 08:43am
Quote (bettelap @ Feb 10 2012 08:42pm)
der er sindsyg koldt! ^_^


Nej, Alaska er sindsyg koldt..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 12 2012 11:56am
Plusgrader om dagen :(
Minusgrader om natten :(
Vejnettet bliver til én stor skøjtebane :(
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 15 2012 05:31pm
tror sku vi må lede længere efter noget sommer :P sneen er først begyndt at komme nu.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 15 2012 06:10pm
Quote (Baskerwild @ Feb 16 2012 12:31am)
tror sku vi må lede længere efter noget sommer :P sneen er først begyndt at komme nu.


sne kan vi ikke få for meget af :P

:love: sne
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 16 2012 02:44am
Hvor fanden bor i henne? Vi har haft sne i Aalborg i jeg ved ikke hvor lang tid, dog er det ved at være væk nu. Og på Mors er der stadig sne over det hele!?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 16 2012 08:13am
Quote (Headshot @ Feb 16 2012 09:44am)
Hvor fanden bor i henne? Vi har haft sne i Aalborg i jeg ved ikke hvor lang tid, dog er det ved at være væk nu. Og på Mors er der stadig sne over det hele!?


Sneløse :( aka Solskindsbyen :) aka SKÆL skruphamrende SKØR :P

Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 16 2012 08:45am
Nu regner det :(
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 16 2012 08:55am
Quote (Grandebedte @ Feb 16 2012 03:45pm)
Nu regner det :(


det er dybt uretfærdigt :cry: det er vinterferie og det regner :( jeg vil altså ha snevejr nu :fume: :fume:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll