d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Release > Udskudt Igen
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 04:14pm
Quote (Marquina @ 10 Feb 2012 22:11)
fanboy down.


y u no let me stalk you?!
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 10 2012 04:22pm
Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 11:14pm)
y u no let me stalk you?!


enjoy
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 04:25pm
Quote (Marquina @ 10 Feb 2012 23:22)
enjoy


Been doing it for months ._.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 10 2012 04:46pm
Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 11:25pm)
Been doing it for months ._.


n
e
r
d
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 10 2012 07:09pm
hvor er det stramt de bliver ved med at udskyde det, kan huske jeg så traileren for første gang for 3 år siden. wtf.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 11 2012 04:00am
Quote (Abispar @ Feb 11 2012 03:09am)
hvor er det stramt de bliver ved med at udskyde det, kan huske jeg så traileren for første gang for 3 år siden. wtf.

Det er nu kun første gang de udskyder en evt. release :)
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Feb 11 2012 04:34am
Åh hvor var jeg ved at dø af og vente på det lorte spil.
så tog jeg den store beslutning at droppe diablo 2 og påbegynde mig en ny spille genre, og nu går tiden sku ret hurtigt igen og tænker sjællent og savner ikke d3.
I mit tilfælde har starcraft 2 holdt gang i mig, da det også er en vidunderlig spectator sport, og lidt hjerne gymnastik er det da også at spille et sådanne intenst spil på mit level. ^^
anyways som #2 bedste dansker på jsp til starcraft 2 så giver jeg gratis lessons til alle der er villig til at give spillet en chance.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 11 2012 04:34am
Quote (Kakaomanden @ Feb 11 2012 11:00am)
Det er nu kun første gang de udskyder en evt. release :)


this !


alt andet man høre er bare rygter... bare fordi man ser en trailer, betyder det ikke der er en fast udgivnings dato..
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 11 2012 06:02am
Quote (Kakaomanden @ Feb 11 2012 11:00am)
Det er nu kun første gang de udskyder en evt. release :)

De har udskudt det en gang før, originalt havde de sagt at det ville komme omkring November/December, men så var de nødt til at post pone.
Jeg mener jeg har set en artikel hvor de udtaler at de havde satset på d. 17 November.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 11 2012 06:07am
Quote (GnaWz @ Feb 11 2012 02:02pm)
De har udskudt det en gang før, originalt havde de sagt at det ville komme omkring November/December, men så var de nødt til at post pone.
Jeg mener jeg har set en artikel hvor de udtaler at de havde satset på d. 17 November.

Det kan godt være du har, men det har da aldrig gjort :P
De har hele tiden sagt at de sigtede efter Q1 2012 - i hvert fald lige siden de har villet udtale sig om en evt. release date :)
Det er rigtigt, at der har været spekulationer og udregninger om, hvornår det bliver udgivet, men Blizzard selv har aldrig sagt andet end Q1 2012.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll