d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Håbløs Kærlighed
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 10 2012 02:07am
nej nej.. har haft lyst til det, men det en helt anden historie :D

selvom det et halv år siden, gør det stadigt lidt ondt nogle gange.

men er kommet sammen med en vidunderlig kæreste, så det er et spørgsmål om tid før det er helt ude er verdenen :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 02:27am
jeg savner stadig min første kæreste.. jeg var så dum.. og gjorde så meget lort.

jeg savner hende super meget.
jeg har stadig en kæreste jeg elsker men savner hende :(
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Feb 10 2012 05:18am
What's done is done, just leave it alone, and don't regret. <---- min liv stil.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 05:27am
Quote (peanutboobs @ 10 Feb 2012 09:27)
jeg savner stadig min første kæreste.. jeg var så dum.. og gjorde så meget lort.

jeg savner hende super meget.
jeg har stadig en kæreste jeg elsker men savner hende :(


you don't realize what you have until it's gone
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 10 2012 05:44am
Quote (IAcid @ Feb 10 2012 12:27pm)
you don't realize what you have until it's gone



Sådan er det mange gange desværre :S
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 05:47am
Quote (IAcid @ 10 Feb 2012 12:27)
you don't realize what you have until it's gone


ja det er jo det ville ikke have hende tilbage nu hun har ændret sig i en retning jeg ikke er tilfreds med
men jeg savner hende godt nok :(((((((((
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 05:48am
Quote (peanutboobs @ 10 Feb 2012 12:47)
ja det er jo det ville ikke have hende tilbage nu hun har ændret sig i en retning jeg ikke er tilfreds med
men jeg savner hende godt nok :(((((((((


kender det kun alt for godt selv....
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 05:50am
Quote (IAcid @ 10 Feb 2012 12:48)
kender det kun alt for godt selv....


oh god minderne ødelagde min semi ok dag.....
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 05:51am
Quote (peanutboobs @ 10 Feb 2012 12:50)
oh god minderne ødelagde min semi ok dag.....


man husker jo kun de gode tider
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 06:08am
Quote (IAcid @ 10 Feb 2012 12:51)
man husker jo kun de gode tider


jeg husker godt nok de negative sider ved det forhold.......
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll