Nu er vinterFerien over de fleste af os, tænkte jeg bare på om det ikke kunne være super hyggeligt at finde sammen og holde noget spisning/eventuel hygge.
Personligt har jeg mødt: Gnawzer, Crazysmoker92 Og Kaner.
alle møderne har været super hyggelige. og syntes det kunne være fedt at mødes og snakke med resten af jer, for ligesom at tage jsp videre til at kunne have "virkelige" forhold til hinanden, og på den måde også ligesom styrke sammenholdet imellem os.
nogen der har nogen ideér til det. eventuelt nogen som er firske på ideén?

vi Kunne spise på mit arbejde der har en ret central position i københavn (Christianshavn) hvor man kunne få nogen semi billige sandwiches og så smutte et sted hen og bare hygge eller noget. indtil videre har jeg kun haft positive oplevelser med folk fra jsp. så kan ikke forestille mig andet

lyder faktisk super hyggeligt har dog kun mødtes med en via diablo. Men det var også super hyggeligt og kunne da være sjovt og mødes med en masse fra jsp.
Jeg tror også det gir lidt mere tillid til hinaden at man mødes rigtigt og snakker sammen jeg bor dog lidt derfra men er tit i københavn i weekenderne. Jeg er frisk