d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp Møde
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 08:38am
Quote (IAcid @ 9 Feb 2012 15:27)
Fed ide :D
har lavet nogle skilte som kunne være nyttige
man kunne evt komme i bil så er der større muligheder for hvad der skal ske efter spisning

http://img252.imageshack.us/img252/2091/jsphelloimawesome.png


SE det er initiativ :D

man kunne evt holde en druk fest ._. jeg vil godt lægge hus til :)

nu ved jeg at der er mange af jer jsper der nyder en god spand ren vodka :mellow:
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 9 2012 08:58am
Quote (ZwiX @ Feb 9 2012 01:32pm)
Ikast midtjylland :) ?

Omg og nu har jeg lige fået tatoveret at du bor på Sjælland...
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 9 2012 08:58am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 11:59)
Nu er vinterFerien over de fleste af os, tænkte jeg bare på om det ikke kunne være super hyggeligt at finde sammen og holde noget spisning/eventuel hygge.

Personligt har jeg mødt: Gnawzer, Crazysmoker92 Og Kaner.

alle møderne har været super hyggelige. og syntes det kunne være fedt at mødes og snakke med resten af jer, for ligesom at tage jsp videre til at kunne have "virkelige" forhold til hinanden, og på den måde også ligesom styrke sammenholdet imellem os.

nogen der har nogen ideér til det. eventuelt nogen som er firske på ideén? :)

vi Kunne spise på mit arbejde der har en ret central position i københavn (Christianshavn) hvor man kunne få nogen semi billige sandwiches og så smutte et sted hen og bare hygge eller noget. indtil videre har jeg kun haft positive oplevelser med folk fra jsp. så kan ikke forestille mig andet :D


lyder faktisk super hyggeligt har dog kun mødtes med en via diablo. Men det var også super hyggeligt og kunne da være sjovt og mødes med en masse fra jsp.
Jeg tror også det gir lidt mere tillid til hinaden at man mødes rigtigt og snakker sammen jeg bor dog lidt derfra men er tit i københavn i weekenderne. Jeg er frisk
på det
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 9 2012 08:58am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 04:38pm)
SE det er initiativ :D

man kunne evt holde en druk fest ._. jeg vil godt lægge hus til :)

nu ved jeg at der er mange af jer jsper der nyder en god spand ren vodka :mellow:


Se nu begynder din ide at ligne noget :D

Mener faktisk at stefan / TheAngel har haft prøvet at opsætte en gaming weekend med hygge druk osv i jylland :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 9 2012 09:02am
Det kunne faktisk være overdrevet hvis nogen havde en hal eller et stort rum hvor vi kunne holde en aften. Hvor vi alle mødtes og gamet drak osv.
Eller lyder det for nørdet? :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 9 2012 09:04am
Quote (berens @ 9 Feb 2012 13:44)
Kom da til vestsjælland -.-'


Gad jeg !? Haha, der sker sku lidt mere i kbh :lol:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 09:07am
Quote (Juegos @ 9 Feb 2012 16:02)
Det kunne faktisk være overdrevet hvis nogen havde en hal eller et stort rum hvor vi kunne holde en aften. Hvor vi alle mødtes og gamet drak osv.
Eller lyder det for nørdet? :)


jeg har et hus :D

meeeen der kan kune sidde en 8-10 mennesker
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Feb 9 2012 09:08am
Quote (Juegos @ Feb 9 2012 05:02pm)
Det kunne faktisk være overdrevet hvis nogen havde en hal eller et stort rum hvor vi kunne holde en aften. Hvor vi alle mødtes og gamet drak osv.
Eller lyder det for nørdet? :)


Det kræver meget at finde sådan en hal, der skal arrangeres en masse, samt opsættes internet til folket, linkes rundt og meget mere.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 9 2012 09:15am
Vi kan godt holde "fest" hos mig, men det er i kbh ..
Har et stort hus, og bor her alene en måned eller to ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 9 2012 09:16am
Quote (Juegos @ Feb 9 2012 04:02pm)
Det kunne faktisk være overdrevet hvis nogen havde en hal eller et stort rum hvor vi kunne holde en aften. Hvor vi alle mødtes og gamet drak osv.
Eller lyder det for nørdet? :)


Rimelig svært da folk spiller forskellige spil ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll