d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Poker Idag
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 07:26am
Quote (Seacow @ Feb 5 2012 03:04pm)
Sun Feb 05 2012 14:00:44 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -1,500.00 (36,501.11 -> 35,001.11) to RygDenPind (503.96 -> 2,003.96)
Sun Feb 05 2012 13:56:44 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -500.00 (37,001.11 -> 36,501.11) to hahalool (0.00 -> 500.00) Stake
Sun Feb 05 2012 13:20:50 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -400.00 (37,401.11 -> 37,001.11) to RygDenPind (103.96 -> 503.96)
Sun Feb 05 2012 13:16:02 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -300.00 (37,701.11 -> 37,401.11) to peanutboobs (28.70 -> 328.70)
Sun Feb 05 2012 13:15:53 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -300.00 (38,001.11 -> 37,701.11) to exiter_dk (91.90 -> 391.90)
Sun Feb 05 2012 13:14:24 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -1,000.00 (39,001.11 -> 38,001.11) to playbad (0.69 -> 1,000.69)
Sun Feb 05 2012 13:14:13 GMT+0100 (Vesteuropa, normaltid) Sent -1,000.00 (40,001.11 -> 39,001.11) to Luckboxxxx (1,000.69 -> 2,000.69)

Det hele er faktisk donations lol :P er for flink af mig


damn den eneste jeg har mødt, som donater like that. keep on going :) Vind noget mere i poker ;)
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Feb 5 2012 07:53am
Quote (exiter_dk @ 5 Feb 2012 14:26)
damn den eneste jeg har mødt, som donater like that. keep on going :) Vind noget mere i poker ;)


Prøver på det. im trying so hard :P
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 5 2012 08:04am
nice doood

mig må du også donate til :rolleyes:

kig på min profil, kan du lig' stilen kan jeg lave et signature til dig :thumbsup:

This post was edited by LazyDazy on Feb 5 2012 08:04am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 5 2012 08:06am
Tells gamle guild? Hvor er han egentlig blevet af?
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Feb 5 2012 08:08am
Quote (Grandebedte @ 5 Feb 2012 15:06)
Tells gamle guild? Hvor er han egentlig blevet af?


Pepero? Han blev disabled
Quote (LazyDazy @ 5 Feb 2012 15:04)
nice doood

mig må du også donate til  :rolleyes:

kig på min profil, kan du lig' stilen kan jeg lave et signature til dig  :thumbsup:


Har faktisk lige fået et :) ellers tak chef
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 5 2012 08:11am
Quote (Seacow @ 5 Feb 2012 15:08)
Pepero? Han blev disabled

Har faktisk lige fået et :) ellers tak chef


Gisp!
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Feb 5 2012 08:20am
Så fik jeg det nye sig derp :P
Member
Posts: 22
Joined: Feb 2 2012
Gold: 0.00
Feb 5 2012 08:20am
Gud hvor jeg hader andre der har heldet med sig, mens jeg føler mig heldig når jeg lige har råd til smøgerne! :-)
Seacow, jeg kan godt lide det signature! Fede effekter, hvem har lavet det? (-:

Men jeg vil ikke spørge dig om at donate til mig, det skal du gøre af fri vilje! ;) Selvom det nok lidt er at tigge at nævne det! (-:

This post was edited by XinoX on Feb 5 2012 08:29am
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 5 2012 08:39am
Uhh julemanden er har åbentbart helt til påske!
Smid mig lige en pm angående dit tag. Kan nok godt fikse lidt ronaldo sammen vis det skulle være ;)
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 5 2012 10:20am
Hahahahaha, du er sindsyg m8 ^_^
Tillykke med det ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll