d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rørende Historie
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 02:26pm
Quote (LazyDazy @ Feb 1 2012 09:16pm)
hvad er der sjovt ved intet liv og have, og side i timer og arrangere raids? Det eneste man får ud af det er et stykke pixel armor, og hvis det ikke er grind idk what is.

spillet er bygget sådan op at det tager evigheder at få det ebdste, så folk betaler penge værd måned, de snyder deres spillere.

Jeg vil ikke mene de snyder folk i og med at folk godt ved hvad de går ind til.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 02:40pm
jeg kender mange som føler de ikke kan stoppe pga de bare SKAL have det nyeste armor. De har ingen begrundelse hvorfor, de gør det bare.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 1 2012 02:53pm
100kr i måneden for en hobby ?

ved du hvad andre folk bruger på en hobby ?

ved du hvor sjovt man kan ha det over ts mens man raider ?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 03:23pm
Quote (Slave @ Feb 1 2012 09:53pm)
100kr i måneden for en hobby ?

ved du hvad andre folk bruger på en hobby ?

ved du hvor sjovt man kan ha det over ts mens man raider ?

Ville sige de 100kr. er en bagatel i forhold til den tid, der ryger af til det.
Umiddelbart er det en ret ringe timeløn med -100kr. om måneden (og - de ekstra ting man har købt sig, som Spectral Tiger etc.)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 1 2012 03:26pm
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 22:23)
Ville sige de 100kr. er en bagatel i forhold til den tid, der ryger af til det.
Umiddelbart er det en ret ringe timeløn med -100kr. om måneden (og - de ekstra ting man har købt sig, som Spectral Tiger etc.)


så mange penge kostede den nu ikke ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7OIxqmNOs14



This post was edited by Slave on Feb 1 2012 03:29pm
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 03:28pm
Quote (Slave @ Feb 1 2012 10:26pm)
så mange penge kostede den nu ikke

http://www.youtube.com/watch?v=7OIxqmNOs14

Ah, det er den blå ok :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 1 2012 03:32pm
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 22:28)
Ah, det er den blå ok :)


har da dem begge 100k for epic 111k for normal
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 03:33pm
Quote (Slave @ Feb 1 2012 10:32pm)
har da dem begge 100k for epic 111k for normal

Ondt ^^ Jeg fik kortet af min fætter fra USA for 1400kr. + 300 i tolden >,>.
Solgte den blå for 300k back then.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 1 2012 06:27pm
one love dude

pænt rørende
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 2 2012 12:11am
Quote (Slave @ 1 Feb 2012 21:53)
100kr i måneden for en hobby ?

ved du hvad andre folk bruger på en hobby ?

ved du hvor sjovt man kan ha det over ts mens man raider ?



snakker ikke så meget om de 100 kr, men mere om den tid man lægger i det bagefter.

og som jeg siger, så kunne de ikke rigtigt forklare hvorfor de blev ved, de kunne bare ikke komme ud af det igen.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll