d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Føler Mig Heldig > Igen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 3 2012 09:45am
Quote (Kubert @ Feb 3 2012 03:36pm)
min storebror fik mig engang til at indbetale 200 kr på bet24.com til at oddse med, så efter et par dage havde jeg 600 kr, så ville jeg prøve en spilleautomat for sjov.. den hed jackpot6000, så vandt jeg jackpotten på 6000£ og lidt efter, måske 2 minutter efter vandt jeg den igen.... , så ialt fik jeg udbetalt lidt over 90.000 kr... DER følte jeg mig heldig..


haha, ye right :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 3 2012 09:48am
kender en som handlede i fakta
så betalte han med en hund
kasse damen trode det var en tusind krone seddel
og gav ham over 900 i bytte penge
da han kom hjem og opdagede det
gik han tilbage og afleverede dem xD
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 3 2012 09:50am
Quote (LazyDazy @ Feb 3 2012 04:48pm)
kender en som handlede i fakta
så betalte han med en hund
kasse damen trode det var en tusind krone seddel
og gav ham over 900 i bytte penge
da han kom hjem og opdagede det
gik han tilbage og afleverede dem xD



Det er hvad man kalder en ærlig mand XDD
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 3 2012 10:42am
Quote (LazyDazy @ Feb 3 2012 04:48pm)
kender en som handlede i fakta
så betalte han med en hund
kasse damen trode det var en tusind krone seddel
og gav ham over 900 i bytte penge
da han kom hjem og opdagede det
gik han tilbage og afleverede dem xD

Skyd ham fra mig!! ^^
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 3 2012 11:44am
Sidst jeg fandt penge var det 1100kr ^_^
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Feb 4 2012 03:49am
Quote (Headshot @ Feb 3 2012 03:45pm)
haha, ye right :D


tro det eller ej, men det passer - jeg har stadig spille-historikken på min konto :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 5 2012 03:37am
handelsskole fest, købte for 50kr betalte med 100kr, fik 500 kr tilbage, lige efter det samme, fik 300 ekstra tilbage ( købte for 100 ) og næste hs fest samme med 50kr og 500 tilbage.. og det sjovt nok dem som sku være kloge der stod bag baren :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 5 2012 03:41am
Quote (Marquina @ 5 Feb 2012 10:37)
handelsskole fest, købte for 50kr betalte med 100kr, fik 500 kr tilbage, lige efter det samme, fik 300 ekstra tilbage ( købte for 100 ) og næste hs fest samme med 50kr og 500 tilbage.. og det sjovt nok dem som sku være kloge der stod bag baren :D



Har også prøvet at skulle købe noget til 12 kr i et cafeteria, og så betalte jeg med 500 kroner, og fik 988 kroner tilbage, det var rigtigt sært.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 08:50am
Quote (Whyred @ Feb 5 2012 10:41am)
Har også prøvet at skulle købe noget til 12 kr i et cafeteria, og så betalte jeg med 500 kroner, og fik 988 kroner tilbage, det var rigtigt sært.


+
Quote (Marquina @ Feb 5 2012 10:37am)
handelsskole fest, købte for 50kr betalte med 100kr, fik 500 kr tilbage, lige efter det samme, fik 300 ekstra tilbage ( købte for 100 ) og næste hs fest samme med 50kr og 500 tilbage.. og det sjovt nok dem som sku være kloge der stod bag baren :D


damm hvor gad jeg godt prøve det :D:D .. skulle være jeg skulle stoppe med at bruge dankort heletiden :b
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 5 2012 08:51am
Quote (eLmasten @ Feb 5 2012 03:50pm)
+


damm hvor gad jeg godt prøve det :D:D .. skulle være jeg skulle stoppe med at bruge dankort heletiden :b



Det kan godt betale sig ;D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll