Quote (Whyred @ Feb 5 2012 10:41am)
Har også prøvet at skulle købe noget til 12 kr i et cafeteria, og så betalte jeg med 500 kroner, og fik 988 kroner tilbage, det var rigtigt sært.
+
Quote (Marquina @ Feb 5 2012 10:37am)
handelsskole fest, købte for 50kr betalte med 100kr, fik 500 kr tilbage, lige efter det samme, fik 300 ekstra tilbage ( købte for 100 ) og næste hs fest samme med 50kr og 500 tilbage.. og det sjovt nok dem som sku være kloge der stod bag baren

damm hvor gad jeg godt prøve det :D:D .. skulle være jeg skulle stoppe med at bruge dankort heletiden :b