d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Demonstration Imod Acta
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 11 2012 07:52am
Quote (Vinum @ 1 Feb 2012 21:09)
Vil hellere tage turen mod københavn og demonstrere til fri hash i danmark :)


hash er vel stort set "lovligt" på staden, er det ikke fint nok ?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 11 2012 08:02am
Quote (crazysmoker92 @ Feb 11 2012 11:39am)
Jeg ville hellere have acta fucker godt langt væk end hash blev legaliseret i danmark.

når det kommer fra mig ikk?..
SHIT JUST GOT REAL!

Quote (IAcid @ Feb 11 2012 02:52pm)
hash er vel stort set "lovligt" på staden, er det ikke fint nok ?


Lige en påmindelse:
2. No discussion of illicit drugs or narcotics.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll