d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mw3 Ps3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 31 2012 03:58am
Quote (GnaWz @ 31 Jan 2012 10:43)
Sidder selv med den her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1291729679 - den bedste skærm jeg nogensinde har haft! ;)


Rich kid, som om jeg har råd til det for en skærm! Eller det har jeg, er bare for nærig.. :D

Men er mere Samsung fasnboy, så vil nok have en samsung skærm hvis det var
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 31 2012 03:59am
Quote (Headshot @ Jan 31 2012 10:57am)
ingen anelse :-D

Ingen anelse hvad? :D
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 31 2012 07:25am
Quote (LazyDazy @ Jan 31 2012 09:58am)
Rich kid, som om jeg har råd til det for en skærm! Eller det har jeg, er bare for nærig.. :D

Men er mere Samsung fasnboy, så vil nok have en samsung skærm hvis det var


Så ville jeg sige Samsung SyncMaster 2233rz ;)

Quote (GnaWz @ Jan 31 2012 09:59am)
Ingen anelse hvad? :D


Ingen anelse hvad max opløsningen er på den :-D
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 31 2012 03:50pm
Prestige 2 lvl 56.. Aner ikke hvad jeg skal bruge min næste prestige token på, så nogen der har nogle ideer, så jeg kan teste det før jeg bruger en token på det? ;-)
Har købt:
1st - 2x exp
2nd - MP7
Go Back To Dansk Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll